Hej!
Jag ska åka till Australien och resa runt i slutet på januari och söker nu efter en eller flera resekompisar så att jag slipper resa ensam
Ja har inte bokat flygbiljett än pga att jag har väntat på att min kompis ska få råd att köpa biljett men jag vill inte vänta längre ifall hon bestämmer sig för att inte åka. Så jag tänkte ta saken i egna händer och boka en flygbiljett till Sydney ganska snart för jag har verkligen bestämt mig för att åka
Har velat åka till Australien sen jag var 15 år så nu är det banne mig dags!
Jag har tänkt vara borta i 1-2 månader beroende på hur långt ekonomin räcker, så jag ska boka en flexibel hemresa så man kan åka hem lite när man vill.
Jag tänkte börja i Sydney och stanna där några dagar och sen åka uppåt längs östkusten och allt vad det innebär med sol, bad och kanske prova på att surfa eller dyka! Jag vill resa ganska billigt och bo på hostel eller kanske hyra en minibuss man kan resa runt och bo i.
Är äventyrslysten och vill hinna se så mycket som möjligt när jag är där men inte stressa igenom dagarna utan ta det som det kommer.
Är en 25-årig tjej från Göteborg som gillar sol, bad, mat, vin, äventyr, djur, natur m.m.
Hoppas det är fler som vill samma sak! Längtar verkligen till Australien