ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-12-01, 14:45

Natalie86

Nykomling
Natalie86 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till Natalie86
Standard Resekompis/ar till Australien i jan 2012!
Hej!
Jag ska åka till Australien och resa runt i slutet på januari och söker nu efter en eller flera resekompisar så att jag slipper resa ensam
Ja har inte bokat flygbiljett än pga att jag har väntat på att min kompis ska få råd att köpa biljett men jag vill inte vänta längre ifall hon bestämmer sig för att inte åka. Så jag tänkte ta saken i egna händer och boka en flygbiljett till Sydney ganska snart för jag har verkligen bestämt mig för att åka
Har velat åka till Australien sen jag var 15 år så nu är det banne mig dags!
Jag har tänkt vara borta i 1-2 månader beroende på hur långt ekonomin räcker, så jag ska boka en flexibel hemresa så man kan åka hem lite när man vill.
Jag tänkte börja i Sydney och stanna där några dagar och sen åka uppåt längs östkusten och allt vad det innebär med sol, bad och kanske prova på att surfa eller dyka! Jag vill resa ganska billigt och bo på hostel eller kanske hyra en minibuss man kan resa runt och bo i.
Är äventyrslysten och vill hinna se så mycket som möjligt när jag är där men inte stressa igenom dagarna utan ta det som det kommer.
Är en 25-årig tjej från Göteborg som gillar sol, bad, mat, vin, äventyr, djur, natur m.m.
Hoppas det är fler som vill samma sak! Längtar verkligen till Australien
Svara med citat

Gammal 2011-12-01, 16:20

Ivan

Standard
Hej!

Tycker dina planer liknar mina lite, i alla fall till en början. Jag hade sedan tänkt att stanna kvar och jobba. Jag hade tänkt att flyga ner i februari.

Annars är jag en kille på 26 år från Stockholm. Om du har lust är det bara att höra av dig till ivan@notagame.se.

// Ivan
Svara med citat

Gammal 2011-12-07, 11:45

Gäst

Standard
Hej Natalie!
Ja är på samma spår som du, bor i sthlm just nu så kommer flyga härifrån, men är
faktiskt nere från Varberg
Min dröm har alltid vart att få dyka i barrierrevet! Har rest en hel del men inte kommit
iväg till Aussie än o känner att nu e de dags att ta saken i egna händer trots man inte hittat nån att resa me än!
Maila mej på sarajalmestig@hotmail.com om du e interesserad!
Svara med citat

Gammal 2011-12-08, 23:42

Krilleee

Nykomling
Krilleee är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Standard Hej
Hej natalie !

Jag är lite inne på samma spår, bor i göteborg och är en 24 årig kille. tänker att jag isåfall skulle kunna åka först i början på februari. Tänker mig runt 1-2 månader. Mitt förstaval är egentligen Nya zeeland, men jag har alltid velat åka till Australien likväl. Du kan väl höra av dig om de låter intressant=)

Viktorsson.kristian@gmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-12-10, 10:36

Gäst

Smile sydney och australien
Hej alle sammans, jag kan tänka er ni är spända och att ni verkligen vill ner, jag ska snart boka biljett åka ner igen till australien jag kan säga ni kommer inte bli missnöjda iallafall med er resa kan tänka mig dela lite tips till er då jag vart där nere några månader..

finns på lenny___08@hotmail.com om ni är intresserade

mvh lenny
Svara med citat

Gammal 2012-01-03, 01:27

Gäst

Standard
Tja! jag ska till i januari! Vill gärna åka med ngn då mitt resesällskap har nyligen fått förhinder! Vill komma ifrån denna kyla och mörker asap!

Om du är intresserad hör gärna av dig på mailen
aeroozeppelin@hotmail.com

/Anna, 24 Uppsala
Svara med citat

Gammal 2012-01-03, 12:49

Krilleee

Nykomling
Krilleee är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Standard
Har nu bokat biljett till nya zeeland, jag landar den 2 februari i Auckland. Är ni intresserade av att mötas upp så hör bara av er

Mvh Kristian
Svara med citat

Gammal 2012-01-09, 14:49

Gäst

Standard Tjeenare
Tjeenare, en kille på 21 här som ska åka med 2 polare som är 23. vi ska ner till australien 4:e Februari och träffa en tjej och två killpolare som har bott i sydney ett tag. Vi tänkte möta upp dom och åka efter östkusten upp med massor folk från europa som redan är där. Vi hade tänkt parta, surfa, hoppa fallskärm. ja allt som kommer på tanken. Tänkte bo billigt på hostels övernattningar och kanske tälta nån dag vid stranden. Bara kasta iväg ett mail på facebook eller något. Heter Niklas Björling från sandviken!
Svara med citat

Gammal 2012-01-10, 16:50

Traveler555

Nykomling
Traveler555 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2012

Standard
Jag har lagt upp en tråd om resekompisar men kan väl slänga in mig här också. Är en kille på 21 som ska dra ner någon gång under de närmaste veckorna, vore kul om man var några som åkte typ samtidigt eller möttes upp därnere. Ska resa/jobba mig genom Australien är det tänkt, och det är alltid kul att träffa nytt folk som är lite likasinnade också!
Har e-post: martinsundeqvist1@gmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8