ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-11-25, 23:31

luckychucky

Nykomling
luckychucky är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2011

Rykte: 0

Talking 20-årig tjej söker resesällskap!
Hej! Jag heter Linnea & är 20 år, är en social och spontan tjej, har dock kompisar som inte är det minsta intresserade av att resa så jag tänkte att det bästa sättet att hitta nya vänner med samma intresse var här

Jag är sugen på en långresa i vinter, kanske thailand/dubai/florida/brasilien eller något i den stilen. Vill helst bo hyfsat billigt, men ändå någolunda bekvämt och med bra avstånd.

När jag reser gillar jag att sola & bada (men är även up för storstadssemester!), kolla på sevärdheter, shoppa, festa (dock i lagom mängd, inte 7 dagar i veckan), träffa nya människor och så vidare.

Såååå som sagt; jag letar efter en/flera resekompis/ar i ungefär samma ålder, helst en tjej, med liknande intressen. Vore en fördel om du bodde i Göteborgs-området så vi kan träffas och lära känna varandra först.

Ser fram emot svar!
Svara med citat

Gammal 2011-11-27, 01:02

Mickkke

Nykomling
Mickkke är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2011

Rykte: 0

Har varit i Florida. Riktigt nice var det. 8)
Svara med citat

Gammal 2011-11-27, 23:54

Gäst

Thumbs up Vi åker!
Jag är i samma situation. 20-årig kvinna som vill åka härifrån nu, och det ganska omgående. Alla ens vänner är fokuserade på sina egna liv och jag tror helt ärligt det kan vara hur bra som helst att åka med nya människor som man lär känna under tiden(fast man ska ju såklart ses innan man bestämmer något). Sydamerika låter spännande liksom Bali och de vackra stränderna däromkring. Någongång efter jul så man är borta över nyår och gärna 1-3 månader till

Jag tycker vi hörs ! Maila Sarahbenzon@hotmail.com el skicka ett sms 0768821803
Svara med citat

Gammal 2011-11-29, 19:10

Gäst

Standard
Hej,
Även jag sitter i samma situation och är grymt sugen på att få komma iväg men ingen av mina vänner har lust eller kan. Jag bor strax utanför Göteborg, 20 år och tjej.

Hade varit kul att få prata lite mer, skriv gärna till mig sara.stenstrom@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8