Jag är förmodligen alldeles för tidigt ute, så jag får väl komma tillbaka senare, men i alla fall:
Jag är en 23-årig tjej som ÄLSKAR Irland och har tröttnat på Sverige. Jag vill verkligen byta miljö. Därför skulle jag vilja flytta till Irland (eller möjligen Skottland) och jobba ett tag, antingen hösten 2012 eller våren 2013 (jag pluggar, så jag kan tyvärr inte sticka bara sådär).
Saken är den att jag aldrig skulle göra något sådant helt själv. Det är jag för feg för. Däremot skulle det göra en stor skillnad om man åtminstone var två stycken, som delade boende och kanske även jobb. Tyvärr har jag ingen kompis som är intresserad av att flytta, så det skulle vara kul om det fanns någon annan som ville
Som person kanske jag upplevs som tystlåten till en början, men lär man bara känna mig så märks det att jag gärna pratar om både det ena och det andra, samtidigt som jag är väldigt bra på att lyssna på andra och stötta när det behövs

Jag är snäll och trevlig, gillar att läsa, ha tjejmiddagar, uppleva andra kulturer och deras natur och lära känna nya människor på djupet. Jag är ingen partytjej, men kan tänka mig att gå ut då och då, framförallt till en pub.
Det här inlägget blev visst ganska långt, så sammanfattningsvis:
Jag har alltså ingen konkret plan än, utan detta är bara en idé än så länge, men det är något jag verkligen vill göra. Finns det några andra med liknande, långsiktiga planer? Det skulle vara riktigt kul om man var kanske 2-3 stycken som gjorde detta
tillsammans