ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-11-10, 23:20

liinni

Nykomling
liinni är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2011

Rykte: 0

Standard Söker spontana livsglada resekompisar
Hejhej! Jag är 24 år gammal, bor i Göteborg där jag sysselsätter mig med jobb på 80%. Har ett jobb där jag kan få ledigt väldigt mycket och brukar då få spontan lust att resa iväg någonstans impulsivt. Och även planerade resor såklart, men resa så mycket som möjligt är målet.

tyvärr har mina vänner inte samma mål , så får därför ta steget ytterligare och leta här

Jag är väldigt livsglad tjej, i stort sett alltid på glatt humör.
Älskar att hitta på saker, gillar det mesta.

Det jag är ute efter mest på mina resor är :
-sevärdheter (bara dom viktigaste , egentligen vad som symboliserar landet)
-shopping
-festande
-träffa nya människor

gillar att gå upp tidigt på morgonen (kanske inte om jag varit ute och festat, men annars för att få hunnit med så mycket som möjligt.

Har varit i Usa 3 gånger under ett års tid och åker gärna dit igen snart, gärna New York Miami eller Vegas (eller alla 3 på en gång)

annars är jag sugen på Dubai, Brasilien eller något annat varmt land ,
kom gärna med andra förslag!

hoppas på massa svar
Svara med citat

Gammal 2011-11-12, 09:24

Maria Althaus

Smile vill ut och resa!
Hej! jag är en tjej på 28 år som vill göra en resa två veckor i februari. Har tänkt att det skulle vara kul att få uppleva en karneval i sydamerika någongång, älskar att dansa så det hade varit kul att själv gå med i ett sambatåg .
Jag har rest själv i australien men det känns som att det skulle vara både roligare och tryggare att resa ihop med någon om man tänker sig sydamerika.
Om du vill kan du mejla mej: mariaalthaus@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-11-15, 20:58

Gäst

Standard Vill Åka till Sydamerika!
Hejsan! Jag vill verkligen åka till sydamerika och stanna där i tre/fyra månader från Februari. Men problemet är att dem jag skulle åka med har dragit sig ur så jag skulle jättegärna vilja ha någon att åka med. Jag ser mig själv som en levnadsglad tjej som älskar äventyr och testa på nya saker. Sydamerika har alltid varit mitt drömresemål och skulle vara så kul att dela detta fantastiska äventyr med någon. Hör av er , om ni är intresserade, louise.degroot@hotmail.se . Ha det bra!
Svara med citat

Gammal 2011-11-25, 23:15

luckychucky

Nykomling
luckychucky är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2011

Thumbs up
Hej, jag är en tjej på 20 år, är också grymt sugen på en långresa i vinter (efter nyår). Vi verkar ha ganska exakt samma intressen när det gäller vad man vill göra på resmålet så det är ju alltid en fördel
är du intresserad så pm:a mig gärna, jag bor också i göteborg så vi kan ju ta tid på oss att lära varandra först. (:
ha det gött!
Svara med citat

Gammal 2011-12-03, 19:49

Gäst

Smile Hej!!
Ditt intresse och din beskrivelse av att resa låter ngt som skulle kunna passa in på mitt liv. Har snart studerat klart min utbildning i jan och är verkligen super sugen på att resa nu. Mina vänner har inte råd och heller inte möjlighet förrän om kanske något år eller så :/
Så det är varför jag oxå letar här.

Jag vill inte i första hand resa för att festa men jag vill så klart göra det med men det är kanske inte huvudanledningen min största dröm
Är att få resa och uppleva andra kulturer och människor! Jag är spontan och positiv och vill mycket med mitt liv.

Jag är 24 år och har jobb nu så jag ska bra spara ihop lite till våren så är jag redo.
Om det låter intressant kan du messa mig 0768455180.

Ha det gott!
Svara med citat

Gammal 2011-12-04, 17:03

Anne-Mari

Nykomling
Anne-Mari är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2011

Talking Hejsan hallå!
Jag är rese sugen nästan jämt sen 2008 har jag åkt utomlands 4 gånger om året å dom flesta av resorna är spontana ibland bara bokade dagen innan.Din beskrivning av en resa är det samma som jag vill få ut av en resa.Kan oxå resa nästan när som fast jag jobbar heltid men vi har snälla vikarie som ställer upp!Hoppas på svar...Puss å kram
Svara med citat

Gammal 2011-12-06, 02:13

antee

Nykomling
antee är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2011

Standard Skickade...
...ett PM svar till dig Anne-Mari
Svara med citat

Gammal 2012-01-10, 13:20

DaniDani

Nykomling
DaniDani är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2012

Standard Thailand
Hej!

Jag har en plan på att dra till Thailand, dock tänkt dec och januari årskiftet 2012/2013

Tänkt vara borta 4 veckor eller mer och besöka många platser.
Svara med citat

Gammal 2012-01-13, 21:15

faja

Nykomling
faja är inte uppkopplad

Standard Resa i sommar
Jag är en 26årig tjej som nu äntligen pluggat klart och har ett stabilt liv med arbete osv. Nu är det dags att ge mig ut och uppleva lite. Jag arbetar som lärare och har därför hela sommarlovet på mig att resa och det är min plan inför kommande sommar. Mitt mål med den kommande resan är främst att ha roligt, se mycket, se mycket livemusik och träffa massor med trevliga människor, måttligt festande dock . Jag är inne på det mesta men något trevligt ställe i USA eller en rundresa i Storbritannien ligger högst upp på listan. Liksom andra så är vännerna i min närhet inte på samma plats i livet för att ge sig ut och resa. Hör gärna av dig om du är intresserad av en upplevelse i sommar!

Sofia
Svara med citat

Gammal 2012-01-15, 14:04

res@2012

Nykomling
res@2012 är inte uppkopplad
res@2012s avatar

Standard
hej! Jag e gärna på och intresserad av festresa i spanien eller Grekland 1 vecka! Dricker inte sprit men kan festa ändå.

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8