ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-10-27, 06:29

Gäst

Standard Australien januari 2012
Hej alla ressugna!

Har den senaste tiden känt för att vända lite upp och ner på min tillvaro. Har nu kommit fram till att jag skulle vilja åka till Australien för att jobba i 5-6månader, men är öppet vad gäller datum. Sista månaden tänkte jag mest resa runt, men vill framförallt testa på att jobba i en ny kontinent och det vore ju kul med en partner in crime

Är en 24-årig tjej som tidigare har rest runt i Syd Amerika och USA och kan inte få nog av resandet. Är social, glad, rolig... u name it, men samtidigt vill jag kunna balansera jobb och fest/resa så att allt inte slutar i en backpacking resa.

Hör av dig om det låter intressant!
/Linda
Svara med citat

Gammal 2011-10-28, 14:51

Gäst

Standard Jag ska till Sydney i november
Hej.
Jag ska till Sydney i November och stannar 6 månader upp till ett år. Vill du mötas upp kommer jag att finnas kvar i Sydney runt januari förmodligen. Vart landar du?
Maila sandberg_22@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-11-17, 15:08

Gäst

Standard
Hello there! Du låter ju som en riktigt intressant prick. Jag börjar bli galen här hemma och får gråa hår. Jobbar som säljare heltid i en telefonbutik och om jag ska vara helt ärlig så är jag så jävla less på alla bittra kunder som bara klagar dagarna i ända. Jag måste göra något nytt, spännande och roligt!

Har länge funderat på att sticka iväg till b.la. Australien en längre period för att jobba och leva loppan. Bodde för två vintrar sen i ett halvår i Österrike och säsongade där, åkte snowboard, jobbade lite och festade en hel del. Verkligen det bästa jag gjort!

Ska börja plugga nästa höst och känner att jag vill verkligen dra iväg på ett äventyr innan dess. Tyvärr är mina vänner antingen studenter, har pojkvän eller bara är allmänt fattiga och inte sugna på att sticka. Men jag MÅSTE göra något snarast...

Som person är jag glad, utåtriktad, tycker om att göra saker och inte bara sitta rätt upp å ner, älskar att träffa nya människor osv osv.
Är väl en partyprinsessa men som självklart kan vara lugn och go också (:. Tycker det är kul att resa runt och se olika kulturer och skulle verkligen tycka det var awesome att dra till australien!

Hör gärna av dig på min mail om det verkar intressant.

tamara.gutemyr@hotmail.se

CiaooOoo!
Svara med citat

Gammal 2011-11-18, 21:13

Gäst

Standard Hej!!:)
Tja!!! Jag är galet sugen på att åka till Australien och jobba. Jag var där förra hösten ett halvår för plugg och resa och längtar tillbaka! Denna gång vill jag åka till Australien för att jobba. Jag tänkte åka i jan/feb till Sidney då jag upplevde det som näsa staden!

Jag är en lättsam och glad tjej på 21 år. Bor i Stockholm!

Hör av dig!
jenny.nordstrand@hotmail.com

/Jenny
Svara med citat

Gammal 2011-12-22, 02:47

Gäst

Standard
Har jobb fram till 16 februari, efter det är det bara att dra för min del
Hur ser det ut för er? Planerat någonting mer?

Ååååh, vill slippa tråk-sverige nu...

//Linda
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8