ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-10-26, 21:54

Godof183

Nykomling
Godof183 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Rykte: 0

Standard Kamrat till bakpackin Asien Jan--->
Hallå!

Ja är en 22 årig kille som är nyfiken på världen. Har vart i Oslo ett år o skrapat ihop lite pengar som ja nu vill lägga på resor och upplevelser. Planerar att åka till bland annat Indien, Thailand o Nepal(trekking). Kan även tänka mig Laos Veitnamn o Kambodja. Är ute efter både kultur äventyr o fest. Hittar gärna någon lr några likasinnade att följa med hela vägen lr bara en bit.
Svara med citat

Gammal 2011-10-29, 20:48

Gäst

Standard
låter intressant!

vad har du tänkt göra?

dyka? festa? surfa?
Svara med citat

Gammal 2011-10-29, 21:37

Godof183

Nykomling

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

låter intressant!

vad har du tänkt göra?

dyka? festa? surfa?

Indien har ja en spikad tur på 22 dagar. Sen i Thailand är väl tanken lite att ja bara ska komma dit o göra de man känner för dagen. Men ja dom sakerna står på checklistan
Svara med citat

Gammal 2011-11-02, 13:22

nordblomma

Nykomling
nordblomma är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2011

Standard
Hej!
Jag söker också resekompis.
Jag är sugen på Indien och tänker fara dit 1 feb. Skulle va shysst att ta sig till Nepal via Norra Indien sedan känns nice Men Tänkte du ta länderna i den ordningen? Jag vill åka till ett ashram i Indien. Vad har du för planer i Indien? När ska du åka?
Svara med citat

Gammal 2011-11-07, 22:25

Godof183

Nykomling

Standard
Åker till Deli 7jan. sen till Thailand 29jan. så är inte i Indien så länge. Men från deli åker ja Deli-Jaisalmer-jodhpur-udaipur-pushkar-jaipur-agra-varanasi sen tillbaka till deli. Till Nepal flyger jag 30 marsh. Så börjar Trekken 2 april tror. kan ju hänga med på nått av de om du är sugen. Finns massor plats kvar på trekkingen.

Citat:
Ursprungligen postat av nordblomma Visa inlägg

Hej!
Jag söker också resekompis.
Jag är sugen på Indien och tänker fara dit 1 feb. Skulle va shysst att ta sig till Nepal via Norra Indien sedan känns nice Men Tänkte du ta länderna i den ordningen? Jag vill åka till ett ashram i Indien. Vad har du för planer i Indien? När ska du åka?
Svara med citat

Gammal 2011-11-07, 22:31

nordblomma

Nykomling
nordblomma är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2011

Standard
men vilken härlig resa det låter som om du ska ha spännande det låter med trekkingen! Vart har du hittat den? Jag förstår det som om man ska anmäla sig..? Finns det någon hemsida du hittat detta på eller?!
=)
Svara med citat

Gammal 2011-11-08, 15:04

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Godof183 Visa inlägg

Hallå!

Ja är en 22 årig kille som är nyfiken på världen. Har vart i Oslo ett år o skrapat ihop lite pengar som ja nu vill lägga på resor och upplevelser. Planerar att åka till bland annat Indien, Thailand o Nepal(trekking). Kan även tänka mig Laos Veitnamn o Kambodja. Är ute efter både kultur äventyr o fest. Hittar gärna någon lr några likasinnade att följa med hela vägen lr bara en bit.

Hej ! Vi ligger ungefär på samma nivå då. Jag har bott i södra norge, porsgrunn, sedan februari och sparat ihop en del pengar för som jag nu vill lägga på resande.
Jag är 20 år och är från början från Gävle.
Är öppen för att resa i princip överallt! Vore supert med ett svar till isf, fdahlin@hotmail.com.

// Felicia
Svara med citat

Gammal 2011-11-09, 23:24

Godof183

Nykomling

Standard
ja de ska bli kul Det är Killroy som har hjälpt mig med den. Men företaget heter "Gadventures". googlar du de hittar du säkert rätt dom har även mkt annat häftigt.

Citat:
Ursprungligen postat av nordblomma Visa inlägg

men vilken härlig resa det låter som om du ska ha spännande det låter med trekkingen! Vart har du hittat den? Jag förstår det som om man ska anmäla sig..? Finns det någon hemsida du hittat detta på eller?!
=)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8