ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-10-21, 17:15

vety

Nykomling
vety är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Rykte: 0

Standard Indien
Hej Jag är en glad och nyfiken tjej som ska åka ner och luffa i Indien. Jag har velat åka dit länge och nu ska det äntligen bli av men det skulle vara trevligt med sällskap. Jag har inte planerat så mycket förutom att jag vill åka ner runt januari/februari och börja nån vecka på ett ashram och yoga lite innan äventyret fortsätter. Jag tycker om naturen samt se och uppleva nya saker. Jag söker en positiv person som kan ta dagen som den är.
Svara med citat

Gammal 2011-10-24, 00:31

Gäst

Standard Indien låter underbart!
Hej!

Jag går själv i banorna att resa ner till Indien och verkligen uppleva naturen och kulturen i ett land så olika vårt. Själv älskar jag naturen, är positiv och social och kan ta dagen som den kommer. Har aldrig provat yoga men en stor del av resan är att få nya erfarenheter så jag är lugnt på det också!

Jag är en glad och positiv 20 år gammal kille som längtat eter en liknande resa riktigt länge, har bara haft problem och det är att hitta någon att resa med.

// Simon
Svara med citat

Gammal 2011-10-25, 20:11

vety

Nykomling
vety är inte uppkopplad

Standard
Hej vad roligt att höra, har du tänkt på när och hur länge du vill resa eller spelar det ingen roll för dig? Vad gör du annars i livet när du inte är ute och upptäcker världen?
Svara med citat

Gammal 2011-10-26, 00:01

Gäst

Standard
Jag hade planerat att stanna i Indien till månadsskiftet Februari/Mars för att sedan dra vidare till Indonesien. Så ifall man sticker mot mitten av januari så blir det iallafall 1,5 månader. Så jag vill gärna sticka i början/mitten av januari. Platsar detta i dina planer?

I mitt vanliga liv så jobbar jag på en skola där jag är extra stöd åt en elev på dagen och jobbar på fritids på eftermiddagarna. Jag umgås med vänner varav de flesta är scouter så att vara utomhus är inget främmande för oss. När jag är hemma på vardagskvällar så umgås jag med min vän som jag delar lägenhet med och ser på serier/film.

Och hur spenderar du själv vardagen i Sverige?

// Simon
Svara med citat

Gammal 2011-10-31, 11:44

Gäst

Standard
hej!
jag är en 24årig tjej från Göteborg som går i exakt samma planer! är yogafrälst och vill yoga mer och uppleva indien. samtidigt väldigt sugen på delar av indonesien, bland annat malaysia, vietnam, fillippinerna. Men mixar gärna backpacking med volontärjobb/jobb tex i Australien lr Nya Zeeland. Som du kanske märker är jag sugen på mycket men har inga fasta planer än å samtidigt öppen för nya idéer Men har tänkt köpa biljett så snart som möjligt å dra i jan/feb. maila gärna om du vill snacka mer: emiliacastillo@live.se
Ha d bra!
Svara med citat

Gammal 2011-11-15, 20:39

Gäst

Standard
Är också väldigt sugen på att åka till Indien, följt av diverse ställen. Har börjar smida planer på att luffa igenom delar av Indien, upp till Nepal, och sedan ta mig igenom eventuellt Thailand, Malaysia etc (inte direkt bestämt något) för att landa på Bali. Inget är ju skrivet i sten, men vore ju så klart kul att träffa några under Indien visiten! Sen tar jag för givet att man inte behöver följa med dig/er hela vägen
Svara med citat

Gammal 2011-11-18, 16:45

vety

Nykomling
vety är inte uppkopplad

Standard
Vad roligt absolut går vi skilda vägar om planerna i matchar varandra men det är alltid trevligt att träffa lite nya människor på vägen. Vad heter du? när tänkte du åka?
Svara med citat

Gammal 2011-12-04, 14:30

Gäst

Standard
Hej,

hur långt har ni kommit med era planer? Jag är också med en resa till Indien i tankarna i jan/feb och frammåt...

emilie
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8