ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-09-29, 08:49

vår

Nykomling
vår är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2011

Rykte: 0

Wink Peru o Bolivia!
Halloj! Är en äventyrslysten tjej på 30+ som planerar att resa runt i Sydamerika under två månader någon gång under hösten/vintern 2012 - 2013. Är främst sugen på att besöka Peru o Bolivia, men är öppen för andra förslag! Tänkte även ta en sväng ut till amazonas. Är det någon som har liknande planer? Ann-Sofi
Senast redigerad av vår den 2011-09-29 klockan 08:53.
Svara med citat

Gammal 2012-01-13, 18:58

caroline29

Nykomling
caroline29 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Standard Hej Ann-Sofi!
Hur går det för dig? KOm du iväg? Jag är i Buenos Aires just nu och planerar att åka til norra Argentina, sen Bolivia och ev fler ställen under mars/april. Reser gärna med ngn. Jag är 31 år och svenska, pratar en del spanska
Kram Caroline
Svara med citat

Gammal 2012-05-07, 16:13

ekoscout

Nykomling
ekoscout är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2012

Standard Låter intressant!
Hej!

Jag har tänkt ta mig till USA, Syd- och Mellanamerika och Västindien under hösten, och tänkte tillbringa två månader i den södra halvan. Hur ser din tidsplan ut, när hade du tänkt åka?
Jag vill komma iväg någon vecka in i september och sen vara borta två månader; två månader i varje "halva".

Så, jag mailar gärna med dig och diskuterar vidare! Jag är tjej, snart 25, intresserad av kultur, mentalitet, natur och människor, men rätt ointresserad av festande och backpackerkulturen. De sista två grejerna kan man ju få i Sverige!

Hör gärna av dig! elin_orvik@hotmail.com

Elin
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8