ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-09-25, 16:35

Ronja333

Nykomling
Ronja333 är inte uppkopplad
Ronja333s avatar

Reg.datum: sep 2011

Rykte: 0

Standard Är era vänner ''tråkiga'', vill inte resa?
Hej hopp allihopa!

är ny här så detta kanske kommer i helt fel post men då får ni ursäkta

jag är en tjej som verkligen älskar att resa o träffa människor, tycker det är hur kul som helst! men mina vänner är inte alls som mig, vill väldigt sällan resa, ska vi iväg o festa någonstans blir det oftast bara 1-2 mil ifrån där vi bor (väldigt liten ort på landet) osv osv.

Tänkte om det finns fler än mig som har såna vänner?
Nu menar jag inte att dem är udda eller något för att dem inte vill hitta på något utan mer att ni ibland känner er ensamma för att dem inte alls är som ni...Lika äventyrliga etc etc.

Skulle vara kul att höra om någon känner som mig ibland!
Svara med citat

Gammal 2011-09-26, 22:03

Reskamrat

Standard Känner precis som dig.
Jag är en kille på 30 o älskar spontanitet o bara dra ut på äventyr. Tyvärr har mina vänner sällan tid eller pengar o göra spontana grejer. Är egen företagare så jag kan dra i stort sätt när som helst. Vill väldigt gärna träffa människor som älskar o vara spontana o är allmänt sköna o som gillar äventyr framför o bara slappa på stranden.

Var har du tänkt o åka? Har du tid o kan åka när som helst`?

Citat:
Ursprungligen postat av Ronja333 Visa inlägg

Hej hopp allihopa!

jag är en tjej som verkligen älskar att resa o träffa människor, tycker det är hur kul som helst! men mina vänner är inte alls som mig, vill väldigt sällan resa, ska vi iväg o festa någonstans blir det oftast bara 1-2 mil ifrån där vi bor (väldigt liten ort på landet) osv osv.

Nu menar jag inte att dem är udda eller något för att dem inte vill hitta på något utan mer att ni ibland känner er ensamma för att dem inte alls är som ni...Lika äventyrliga etc etc.

Svara med citat

Gammal 2011-09-27, 15:55

hoofii

Nykomling
hoofii är inte uppkopplad

Standard
Citat:

Hej hopp allihopa!

Jag känner igen mig i det du säger! Nästan alla mina tjejkompisar har skaffat pojkvänner som de hellre vill vara med än att följa med och se världen! Så nu sitter jag och planerar resor själv
Svara med citat

Gammal 2011-09-30, 15:40

Haannaajo

Nykomling
Haannaajo är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2010

Standard
Hej!
Vad roligt att du vill ut och resa. Jag känner precis precis samma sak. Vart vill du åka, när, hur länge?
Jag heter Hanna och är 21 år. Jag vill helst av allt bara komma bort på lite semester, har själv tänkt i början av december i tre veckor, så att man kommer hem en vecka innan jul. Thailand, Malayisa är favoriterna

//Hanna

Gammal 2011-10-14, 01:20

isabelll

Medlem
isabelll är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Standard eyyyo
Hej!
KOM TILL AUSTRALIEN
jag e en 20 årig tjej vill på massa äventyr här! Mina kompisar e precis som dina df har jag dragit själv varje gång annars kommer man ju aldrig iväg:P
Svara med citat

Gammal 2011-10-15, 11:28

janne_m

Nykomling
janne_m är inte uppkopplad
janne_ms avatar

Reg.datum: okt 2011

Skicka ett meddelande via Skype™ till janne_m
Smile
Citat:
Ursprungligen postat av isabelll Visa inlägg

Hej!
KOM TILL AUSTRALIEN
jag e en 20 årig tjej vill på massa äventyr här! Mina kompisar e precis som dina df har jag dragit själv varje gång annars kommer man ju aldrig iväg:P
exakt såna kompisar har jag... så klart man kommer till australien! jag planerar att resa dit om en månad ungefär! kommer nog börja i perth eftersom jag känner en som är där nu var är du då?
Svara med citat

Gammal 2011-10-15, 21:44

harimatahari

Nykomling
harimatahari är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2011

Skicka ett meddelande via MSN till harimatahari
Standard resa :D
Jag är också sugen på en resa
Kille 22 år, spelar ingen roll vart. nånstans i värmen helst
Svara med citat

Gammal 2011-10-19, 21:15

Mariamill

Nykomling
Mariamill är inte uppkopplad

Standard
Resa till Thailand 23 dec-6 jan?
Svara med citat

Gammal 2011-10-19, 21:16

Mariamill

Nykomling
Mariamill är inte uppkopplad

Standard
Kanske är flera som vill med. Också singeltjej som älskar att hitta på saker!
Svara med citat

Gammal 2011-10-29, 00:44

isabelll

Medlem
isabelll är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av janne_m Visa inlägg

exakt såna kompisar har jag... så klart man kommer till australien! jag planerar att resa dit om en månad ungefär! kommer nog börja i perth eftersom jag känner en som är där nu var är du då?
Jag e i melbourne o tänkte resa östkusten upp:P
Svara med citat

Gammal 2011-11-09, 12:59

cofie

Nykomling
cofie är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Standard
Citat:

Hej hopp allihopa!

Mina vänner är likadana, mycket snack men ingen verkstad! När jag bestämmer mig för något måste jag göra det Jag åker till Spanien i februari för att plugga spanska 4 månader och bara leva livet, kanske söker jobb där sen!
Svara med citat

Gammal 2011-11-25, 23:21

luckychucky

Nykomling
luckychucky är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2011

Standard
åh känner exakt igen mig!
jag är en tjej på 20 år från göteborg som är sugen på typ en asien-resa i vinter, men ja mina vänner är inte lika intresserade....
Svara med citat

Gammal 2011-12-01, 07:13

Gäst

Cool Hejsan hallå!
Är oxå en tjej från en småstad som älskar att resa...sen 2008 har jag varit utomlands fyra gånger om året
2 gånger av dom 4 så brukar jag få med mig någon annars reser jag själv
Brukar oftast resa till Turkiet då jag är helt förälskad i det landet!
Skicka med min mail så kan vi prata mer på msn så kan vi ju se vad som händer...
Tigerpiinglan@hotmail.com

Kram Anne
Svara med citat

Gammal 2011-12-05, 14:32

Gäst

Standard
21årig kille från Dalarna här. Har tidigare bara spenderat vintrarna med att åka massa snowboard men har nu en nyopererad axel som inte kommer tillåta någon åkning förens i slutet av mars/april...
Jag funderar därför på att ta en långresa till Thailand eller liknande i slutet av januari för att komma hem lagom till jag får åka bräda igen
Någon som också vill iväg men kanske inte vill sticka själv? Hör av er
Svara med citat
Svara

« Indien | London? »

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8