ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-09-14, 11:59

Annale

Nykomling
Annale är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2011

Rykte: 0

Standard Resa nästa år med början i januari -februari?
Hej! Söker likasinnade seriösa människor i 20 till 30 års åldern som som vill ut och se världen (eller ialla fall delar av den som man inte sett innan ) med början januari-februari nästa år
har du liknande Intresse ? Så kan vi prata om vart vi vill åka
///Anna
Svara med citat

Gammal 2011-10-05, 22:37

resanu90

Nykomling
resanu90 är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2011

Standard
hej. jag är väldigt intresserad. Jag vill bara till värmen typ thailand eller ngt. är tjej, 21 år från lomma.
Svara med citat

Gammal 2011-10-19, 21:35

lisaglans

Nykomling
lisaglans är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Annale Visa inlägg

Hej! Söker likasinnade seriösa människor i 20 till 30 års åldern som som vill ut och se världen (eller ialla fall delar av den som man inte sett innan ) med början januari-februari nästa år
har du liknande Intresse ? Så kan vi prata om vart vi vill åka
///Anna
Hej du!

Jag har också planer på att resa från och med slutet på januari och vara hemma igen senast september. Min plan är Australien, hitta boende och jobb och vara där ett par månader, efter det hade jag gärna velat hinna med någon eller kanske två månader i exempelvis Thailand bara för att ha roligt och gött och eventuellt åka till Israel över sommaren (när det är sommar i sverige alltså) och jobba tillsammans med en kompis som har bodde där förra året. Låter detta roligt, eller delar av det iaf så får du gärna höra av dig!
lisa.glans@gmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-10-29, 14:08

Gäst

Standard tjena!
Befinner mig i Brasilien dec-mars om det är intressant..

joacimw.nilsson@gmail.com eller
Joacim El Gato Nilsson på FB

Ha de!

//Jocke
Svara med citat

Gammal 2011-10-31, 06:28

Gäst

Standard Värmen tack!
Hej!
Jag har också i planerna att åka iväg Januari .- Februari! allt ifrån 2-3 veckor till 2 månader.
Kollade runt lite priser och så, thailand är ju rätt ok, men massa översvämningar inte så kul, så jag siktar på dubai om de kan va intressant för er, går att hitta rätt billiga flyg o hotell för under 10 000kr för ca 40 dagar som exempel.

habbe_boy@hotmail.com

maila gärna mig så kan vi snacka mer
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8