ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-09-09, 12:13

Gäst

Smile Resa nästa år med början i januari -februari?
Hej ! Är en 26 årig tjej som söker resekompis till nästa år- Asien kanske ? Eller någon som har andra intressanta förslag så lyssnar jag gärna

Mvh
//Anna
Svara med citat

Gammal 2011-09-10, 12:07

wkstrm

Globetrotter
wkstrm är inte uppkopplad
wkstrms avatar

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 4

Standard
Expedition Sydafrika - Mozambique - DU kan delta!

Resrutt!
Sydafrika - Lesotho - Swaziland - Mozambique - Zimbabwe - Botswana - Sydafrika!

Gammal 2011-10-05, 21:45

Daniel Karlsson

Nykomling
Daniel Karlsson är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej ! Är en 26 årig tjej som söker resekompis till nästa år- Asien kanske ? Eller någon som har andra intressanta förslag så lyssnar jag gärna

Mvh
//Anna
Hej Anna vi är mkt rese sugna jag och en kompis tänkte åka till Rio och utgå där ifrån vi har inte planerat vad vi ska göra i brasilien vi vet bara att vi ska åka först till Rio för att det är lätt att utgå där ifrån. Vi tänkte åka i feb.

hälsningar
Daniel Karlsson
daniel_karlsson89@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-10-05, 21:46

Daniel Karlsson

Nykomling
Daniel Karlsson är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Standard Rio
Hej Anna vi är mkt rese sugna jag och en kompis tänkte åka till Rio och utgå där ifrån vi har inte planerat vad vi ska göra i brasilien vi vet bara att vi ska åka först till Rio för att det är lätt att utgå där ifrån. Vi tänkte åka i feb.

hälsningar
Daniel Karlsson
daniel_karlsson89@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-10-10, 12:01

Gäst

Standard Resa
Hej Anna!
Jag heter också Anna och är 26 år, tyckte det var ett kul sammanträffande! Jag har några veckor ledigt efter jul fram till mitten av januari och funderar också på att resa iväg. Sydkorea, Kambodja, Malasyia..är det något som lockar? blir inte mer än 3-4 veckor tror jag, beror lite på vad jag bestämmer med jobb och skola.
Återkom gärna!
Svara med citat

Gammal 2011-10-11, 19:08

Gäst

Smile Thailand!
Hejsan!

Jag är en tjej på 22 år och är sjukt sugen att dra till Thailand i mitten/slutet av Januari. Jag pluggar och jobbar tills sista december därför känner jag att jag måste komma iväg från Sverige ett tag...:P Jag har varit i Thailand för två år sedan men då var jag där bara två veckor och det var en typisk charterresa. Så den här gången skulle jag vilja resa runt lite mer och se och uppleva Thailand i kanske 3-4 veckor.. Lika bra att jag säger att jag är inte den typiska backpacking tjejen utan jag vill bo på hotell med dusch och toalett..haha :P Jag är en väldigt social tjej och är lätt att göra med. Hör gärna av sig till min mejl semla89@hotmail.com.

Ha de fint! //Elin
Svara med citat

Gammal 2011-10-12, 21:20

Annale

Nykomling
Annale är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2011

Standard hej !
wkstrm: tell me more !

Daniel - jag tror inte att jag kommer satsa på att åka till rio nästa år men tack för erbjudandet!

Anna - snyggt namn ) låter absolut som en reskamrat!... men du skulle åka efter jul sa du ? för jag kan inte komma loss förrän efter 15 januari...... är det för sent för din del att resa då ? Säger som du återkom gärna )

Elin,... jag är nog inte heller backpacking typen bara av att döma att jag aldrig riktigt gjort någon längre sådan tur . Thailand och kanske mer av Asien typ japan/kina är det vad du är sugen på oxå eller ?

Återkom gärna
kul o höra ifrån er!

mvh
//Anna
Svara med citat

Gammal 2011-10-15, 21:45

harimatahari

Nykomling
harimatahari är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2011

Skicka ett meddelande via MSN till harimatahari
Standard thailand
jag är me sugen på thailand kan när som i början av nästa år.
Svara med citat

Gammal 2011-10-20, 20:45

Hems

Nykomling
Hems är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2011

Standard
jag ska åka till thailand i jan/feb. Verkar det intressant?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8