ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-08-24, 20:49

Hellehej

Nykomling
Hellehej är uppkopplad nu

Reg.datum: aug 2011

Rykte: 0

Standard Turkiet alanya i sep. ?
Turkiet alanya
Hejsan! Jag skulle vilja åka till Turkiet alanya en vecka i sep, jag har bott i alanya i nästan 4år och känner till stort sätt allt där, på min semester vill jag sola bada och så klart full party på kvällarna som person är jag glad och framåt, enkelt sagt jag är en lätt människa, annars har jag ett barn tillsammans med en turk, men vi lever inte tillsammans längre.. Jag är 23år och bor utanför Malmö. Hör gärna av er om ni är sugna på lite full fart men ändå lugnt o skönt med kram
Svara med citat

Gammal 2011-08-25, 14:12

Gäst

Standard
hej det lät riktigt roligt jag är själv 20 år från sundsvall, och vill gärna åka utomlands men eftersom alla runt kring mig antingen jobbar eller pluggar har jag ingen och åka med! och jag skulle väldigt gärna lära känna dig mer och veta mer tack!
Svara med citat

Gammal 2011-08-25, 14:45

Hellehej

Nykomling
Hellehej är uppkopplad nu

Reg.datum: aug 2011

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

hej det lät riktigt roligt jag är själv 20 år från sundsvall, och vill gärna åka utomlands men eftersom alla runt kring mig antingen jobbar eller pluggar har jag ingen och åka med! och jag skulle väldigt gärna lära känna dig mer och veta mer tack!

hör av dig via mail här så kontaktar jag dig, kan duta dig till malmö tro? en resa från köpenhamn en vecka en person kostar 2566kr
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8