ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-08-01, 12:11

Gäst

Smile Vill du resa till höten?
Jag är en tjej på 21 år som vill ut och resa till hösten.
Jag är sugen på Bali, Thailand och kina, men har du andra önskemål är jag öppen för alternativ

Jag är flexibel, social och längtar efter att ta mig ut i världen för att uppleva kulturer, sevärdheter och fest!

Jag hade tänkt att åka i början av september och vara borta ca 3 månader, men även på denna punkt är jag flexibel!

Är du intresserad?
Hör av dig till mig på
Charlotta@maxeffekt.se
Svara med citat

Gammal 2011-09-06, 23:04

rasmuspaluffen

Nykomling
rasmuspaluffen är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2011

Rykte: 0

Standard Australien eller USA
Tjenare,

vet inte om USA eller Australien kan vara lockande?

Min plan är Usa i 3 månader eller Australien över hela vintern med start nu i Oktober jag hittar någon som vill hänga med. Eller något helt annat ställe om du har något bra förslag.

Planen är att köpa bil och köra runt och se så mycket som möjligt. Leva billigt aka sova i bilen, tälta o bo på vandrarhem i större städer och couchsurfa där det går.

Jag vill så klart se en hel del men tar gärna o festar till det också och kan även tänka mig slappa på stranden emellanåt med. Trekka, surfa, dyka är även saker som hade varit kul.

I Australien så är västkusten och de norra delarna ett måste för mig, då jag redan bott på östkusten. Men tar gärna en tur till öst med.

Någon som är på samma nivå så hör gärna av dig!
Jag har rest en hel del tidigare och vet att det underlättar väldigt om reskompisen är på ungefär samma nivå och man har ungefär samma förväntningar.
Jag har även rest en hel del själv vilket också funkar bra, man träffar massvis men trevliga folk men om man skall skaffa bil så känns det rätt gött att vara 2 eller fler.

//rasmus på luffen
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8