Hejsan!
Jag är en 19-årig kille som söker resesällskap till Malta. Det gäller en permanent vistelse, jag hade alltså tänkt flytta ner dit och jobba

Det är alltid roligare att vara två än att åka ensam.
Så nu söker jag en glad och pigg tjej 18-19år som också vill flytta ner till Malta och dela lägenhet där. Jag söker jobb där nere just nu den jag flyttar ner med måste alltså också söka jobb så man vet att man kan börja jobba så fort man flyttat ner dit

Vet att det är lättare att få jobb där till hösten/vintern men hoppas på att kunna flytta ner dit så fort som möjligt. Fråga mig om jobb så tipsar jag hur/var du ska söka.
Om du är intresserad så kontakta mig via Facebook:
http://www.facebook.com/RobinPersson1992
Det är enklast, för där svarar jag direkt
Om du inte har Facebook så kan du också maila mig via min hemsida som jag även hade tänkt blogga från när jag flyttat till Malta:
Kontakta oss - Maltafakta.se - Forum | Information | Resesällskap | Bilder | Länkar
Och till sist kan du skicka ett PM via detta forum..
Vem är jag då? Ja, som sagt, är 19år, bor i Malmö och vill komma från livet i Sverige. Mina intressen är datorspel, fotografering, styrketräning, uppleva saker m.m. Gillar det mesta faktiskt

Hade tänkt lära mig dyka där nere också
Är en icke-rökare och dricker när det är fest

Och festa ska man ju göra på Malta!
Så sitter någon trevlig tjej där ute tveka inte hör av dig
Tänk som sagt på att det inte bara ska vara några månader utan jag hade tänkt stanna där tillsvidare
Vi hörs
/Robin -_-