ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-07-23, 14:41

Gäst

Smile Sydamerika!?
Hej (:

Nu är det så att jag har en dröm att åka till Sydamerika & tänkte nu försöka genomföra den!
Tyvärr delar inga av mina vänner samma dröm, så letar nu efter nån härlig människa som kan hänga på. Jag är själv 20 år och väldigt äventyrslysten. Älskar allt som är lite spännande och udda. Skulle därför underlätta om du känner likadant så vi kan passa på att göra så mycket galna saker som möjligt.

Har egentligen inte bestämt någonting alls än, men planerar vara borta ungefär 4-5 månader. Mer eller mindre vill jag hinna se hela Sydamerika, leva livet, vara spontan och inte bara hänga på de vanliga turiststråken. Tänker försöka ge mig iväg i januari.

Vore trevligt att hitta någon som tänker som jag. Hör av er!
/ Hanna
Svara med citat

Gammal 2011-07-24, 01:12

Dezmond

Nykomling
Dezmond är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011

Rykte: 0

Standard Hej!
Jag är intresserad!
Finns det något sätt att prata vidare om detta?
Använder du MSN?
/19-årig kille
Svara med citat

Gammal 2011-07-28, 10:30

KlaraSik

Nykomling
KlaraSik är inte uppkopplad

Standard
Hej! Jag tänkte åka till Sydamerika i höst, nov-dec. Börja i nord och sedan fortsätta ner i väst och sedan upp öst. Jag vill som du vara med om äventyr, amazonas, anderna osv. Hör gärna av dig om du är intresserad!
klara1992@hotmail.com

/ Klara
Svara med citat

Gammal 2011-07-29, 12:44

Gäst

Standard
Hej Hanna!

jag känner precis som dig, jag har en drömresa å de är sydamerika men mina vänner å de jag känner är upptagana med annant
Jag hade tänkt åka i januari eller februari å börja i brasilien samba carnevalen i rio de janeiro är i februari vad jag vet ganska coolt å se!
Jag har precis fyllt 26.. är från dalarna men bor i stockholm..
om du vill kan du höra av dig till min mejl pappersfigur85@hotmail.com/ Jenny
Svara med citat

Gammal 2011-08-02, 11:44

Fredrik I

Nykomling
Fredrik I är inte uppkopplad

Standard
Tjena, låter toklockande det där. Jag tänkte också dra iväg i några månader. Sydamerika verkar ballt, pma om du vill snacka mer. Är 21 bast (kille).
Svara med citat

Gammal 2011-08-04, 14:50

Gäst

Standard
Hej, kul att du svarade!
Ja visst låter det lockande? är helsåld på sydamerika & läser just nu för fullt om karnevalen i rio!
Hur långt har du hunnit tänkt om resandet? Skulle vara kul att få veta lite vem du är!
Ha det bra! / Hanna
Svara med citat

Gammal 2011-08-10, 14:51

Gäst

Standard intresserad
Jag är också sugen på att åka till Sydamerika, se så mycket som möjligt!
Hör gärna av dig moawennberg@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-08-10, 22:04

Lovisalugnmark

Nykomling
Lovisalugnmark är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2011

Skicka ett meddelande via Skype™ till Lovisalugnmark
Standard
Hej!

Vad många som nappade på din ide.
Jag själv gjorde det nämligen och resonerar, desto fler destro roligare!
Alla vill ju uppleva samma udda äventyr!
Hör gärna av er om du/ni känner likadant med att åka i en grupp på L.lugnmark@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-08-22, 15:21

Gäst

Standard
Hej Hanna, och alla andra
Jag är lika så intresserad av en trip till Sydamerika! Jag och en kompisa pratar om att åka i Januari. Vi tänkte dock inte vara där lika länge (endast ca 5 veckor) Men om inte annat hade man kunnat träffas i början och resa lite tillsammans och sedan gå åt vars ett håll

Hör av er om ni är intresserade
/Paulina
Mail: mepaulina@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-08-22, 18:43

Gäst

Red face
Hejsan.

Är en kille på 28 år.
Vill också åka ner till sydamerika, hade tänkt att gå upp för Macchu Pichu en vecka och efter det har jag väl inga planer.
Tänkte också Januari / Februari någon gång, och tanken var att åka med tjejen men nu finns det ingen tjej längre och har ingen lust att göra det själv så om du är intresserad av att vara i Peru nångång under den perioden så kan du ju höra av dig.
Efter det spelar det inte så stor roll vart jag befinner mig så länge det inte snöar som i Sverige =)

Ni andra får höra av er med om ni vill är också ute efter en reskompis, ledsen om jag kidnappar din tråd lite..

Tänkte stanna i ungefär en månad, sedan är det arbete som väntar igen, lite avis på dig som kan vara borta så länge =)

/Micke
m_aho83@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-09-29, 20:38

cecilia91

Nykomling
cecilia91 är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2011

Standard Brasilien, Kuba mm 2012
Hej!

Hur går det med dina planer Hanna? Och resten, hur går det för er?
Jag vill åka till Brasilien, Kuba med mera i mars och undrar om någon mer har samma planer .. är än så länge själv så skulle va kul med sällskap!
Tänkte vara iväg i en 4 månader eller mer beroende på hur mycket pengar jag får ihop.

Hör av er! skriv ett mejl här eller till ceciliablomander@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-10-05, 21:41

Daniel Karlsson

Nykomling
Daniel Karlsson är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej (:

Nu är det så att jag har en dröm att åka till Sydamerika & tänkte nu försöka genomföra den!
Tyvärr delar inga av mina vänner samma dröm, så letar nu efter nån härlig människa som kan hänga på. Jag är själv 20 år och väldigt äventyrslysten. Älskar allt som är lite spännande och udda. Skulle därför underlätta om du känner likadant så vi kan passa på att göra så mycket galna saker som möjligt.

Har egentligen inte bestämt någonting alls än, men planerar vara borta ungefär 4-5 månader. Mer eller mindre vill jag hinna se hela Sydamerika, leva livet, vara spontan och inte bara hänga på de vanliga turiststråken. Tänker försöka ge mig iväg i januari.

/ Hanna
Hej vi är mkt rese sugna jag och en kompis tänkte åka till Rio och utgå där ifrån vi har inte planerat vad vi ska göra i brasilien vi vet bara att vi ska åka först till Rio för att det är lätt att utgå där ifrån. Vi tänkte åka i feb.

hälsningar
Daniel Karlsson
daniel_karlsson89@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-10-29, 14:10

Gäst

Standard Tjena!
Befinner mig i Brasilien dec-mars om det är intressant för dig eller ngn annan här i forumet..

joacimw.nilsson@gmail.com eller
Joacim El Gato Nilsson på FB

Ha de!

//Jocke
Svara med citat

Gammal 2011-10-29, 20:46

Gäst

Standard
Är väldigt sugen på Brasilen efter nyår...
vad gör du där? chillar? festar jobbar? :P

addar digp å fb imorn
Svara med citat

Gammal 2011-11-08, 15:24

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej (:

/ Hanna

Hej!
Jag sitter i exakt samma sits som dig, vill SÅ gärna åka till sydamerika och bara åka dit vägen för mig och dit jag har lust, har desvärre ingen att åka med..
Jag är 20 år och bor nu i Norge men är från Gävle.
Vore superkul om du hörde av dig så kan vi prata mer! (fdahlin@hotmail.com)

// Felicia
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8