ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-06-14, 21:19

robbs

Nykomling
robbs är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2011

Rykte: 0

Standard jobba i norge?
jag är en 23 årig kille som funderar på att dra till norge så snart som möjligt för att söka jobb och tjäna lite inför en längre resa. dock trist att dra själv, så är det någon annan som går i samma tankar?

jag är mest inne på att dra till ålesund, delvis för att det verkar vara en väldigt vacker stad, och lätt att få jobb inom fiskeindustrion. eller alternativt bergen,stavanger,oslo eller trondheim. svårt att bestämma mig vart jag vill.

hör av er om ni har några planer på gång så kan vi kanske snacka ihop oss
Svara med citat

Gammal 2011-07-08, 18:21

Gäst

Standard Jobba i Norge site
Citat:
Ursprungligen postat av robbs Visa inlägg

jag är en 23 årig kille som funderar på att dra till norge så snart som möjligt för att söka jobb och tjäna lite inför en längre resa. dock trist att dra själv, så är det någon annan som går i samma tankar?

jag är mest inne på att dra till ålesund, delvis för att det verkar vara en väldigt vacker stad, och lätt att få jobb inom fiskeindustrion. eller alternativt bergen,stavanger,oslo eller trondheim. svårt att bestämma mig vart jag vill.

hör av er om ni har några planer på gång så kan vi kanske snacka ihop oss
Cribs Norge | Jobba i Norge, jobb i Norge, boende Oslo | Cribs Norge har både lediga jobb för svenskar och massa info, i forumet där diskuteras det en del oxå.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8