ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-06-09, 15:23

Pemely

Nykomling
Pemely är inte uppkopplad
Pemelys avatar

Reg.datum: jun 2011

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till Pemely
Standard Reskompis till hösten!
Hej hej! Till hösten vill jag ut och resa men vill ha sällskap av nån kul typ! Jag har inte bestämt vart jag ska åka, men är lite sugen på Skottland! Jag känner att jag vill ge mig ut på en oförglömlig tripp och se vad som händer! Upptäcka nya kulturer och träffa nya människor! Vill DU hänga med? Hör av dig! =) Ålder spelar ingen roll inte heller om du är kille eller tjej!

=)
Svara med citat

Gammal 2011-06-14, 13:42

OffTheWall

Nykomling
OffTheWall är inte uppkopplad
OffTheWalls avatar

Reg.datum: jun 2011

Rykte: 0

Standard
Tjenare! Är en 19årig kille som också ska resa till höst! I början av september hoppar jag på ett tåg som tar mig från Göteborg till Köpenhamn, siktet är sedan riktat söderut (Frankrike, Italien, Slovakien etc. dock inget bestämt). Hur lång resan blir kommer jag bestämma allt eftersom. Jag kommer att använda mig av interrailkort, InterRail Europe Train Pass, European Train Travel & Europe Train Tickets. Du får gärna hänga på om du vill!

//Jonatan.
Svara med citat

Gammal 2011-08-22, 07:57

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Pemely Visa inlägg

Hej hej! Till hösten vill jag ut och resa men vill ha sällskap av nån kul typ! Jag har inte bestämt vart jag ska åka, men är lite sugen på Skottland! Jag känner att jag vill ge mig ut på en oförglömlig tripp och se vad som händer! Upptäcka nya kulturer och träffa nya människor! Vill DU hänga med? Hör av dig! =) Ålder spelar ingen roll inte heller om du är kille eller tjej!

=)
Åh det vill jag med! Har du bestämt vart än?
Svara med citat

Gammal 2011-09-05, 21:22

Gäst

Standard Resa i Europa
Jag är sugen på att resa ut i Europa några veckor, gärna söderut
Är 21 år, med lust att besöka de berömda sevärdheterna och ha kul.
Hör av dig om du är intresserad, dick.johansson_90@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8