Hej,
Är en 29-årig före detta univeritetsstuderande kille boendes i Stockholm.
Istället för att göra kortare utflykter hemma i Sverige i sommar så fick jag spontant en stark invigelse att komma iväg på en längre resa någonstans i världen i sommar!
Då alla i kompiskretsen är upptagna med respektive eller på ett eller annat sätt inte kan komma iväg så letar jag efter en eller varför inte ett gäng reskamarater att resa tillsammans med under hela eller delar av juli månad (från v 28) 2011... kanske längre. Killar eller tjejer kvittar så länge ni har en positiv och öppen inställning.
Jag har inte bestämt mig till hundra procent vart jag vill åka, men har en starkare dragningkraft till sydamerika(peru, bolivia ecuador, brasilien) men kan även tänka mig afrika, asien/sydostasien eller nordamerika. Allt beror på resesällskap och vem som har reseplaner i juli månad.
Själv är jag en öppen, easy going och glad kille som gillar natur och upplevelser utan att vara en skogsmulle... shopping och storstadsliv funkar det med..likaså fest i lagom mängd

...viktigast är att känna pulsen och kulturen när man reser. Har tidigare erfarnhet av att backpacka i thailand, europa och australien.
Hör av dig om det lockar. Var lite spontan