ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

resesällskap sökes i juli månad. Sydamerika, sydostasien eller kanske nordamerika..

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-05-21, 22:33

andreasbpack

Nykomling
andreasbpack är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2011

Rykte: 0

Standard resesällskap sökes i juli månad. Sydamerika, sydostasien eller kanske nordamerika..
Hej,
Är en 29-årig före detta univeritetsstuderande kille boendes i Stockholm.

Istället för att göra kortare utflykter hemma i Sverige i sommar så fick jag spontant en stark invigelse att komma iväg på en längre resa någonstans i världen i sommar!

Då alla i kompiskretsen är upptagna med respektive eller på ett eller annat sätt inte kan komma iväg så letar jag efter en eller varför inte ett gäng reskamarater att resa tillsammans med under hela eller delar av juli månad (från v 28) 2011... kanske längre. Killar eller tjejer kvittar så länge ni har en positiv och öppen inställning.

Jag har inte bestämt mig till hundra procent vart jag vill åka, men har en starkare dragningkraft till sydamerika(peru, bolivia ecuador, brasilien) men kan även tänka mig afrika, asien/sydostasien eller nordamerika. Allt beror på resesällskap och vem som har reseplaner i juli månad.

Själv är jag en öppen, easy going och glad kille som gillar natur och upplevelser utan att vara en skogsmulle... shopping och storstadsliv funkar det med..likaså fest i lagom mängd ...viktigast är att känna pulsen och kulturen när man reser. Har tidigare erfarnhet av att backpacka i thailand, europa och australien.

Hör av dig om det lockar. Var lite spontan
Svara med citat

Gammal 2011-06-11, 19:26

blackhawks

Nykomling
blackhawks är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2011

Standard Tjena Andreas!
Christian heter jag och är 28 år. Bor i Malmö. Tog examen nu denna veckan och är till arbetsmarknadens förfogande nu. Känner nu att jag vill åka utomlands ett tag. Skulle vara jätte kul och hänga på. Många i min kompis krets är upptagna med respektive och därför får man utnyttja dessa sidor nu. Hör gärna av dig till mig. Jag har msn: ralphlauren_83@hotmail.com / Ha de gott /Christian!
Svara med citat

Gammal 2011-06-11, 23:14

Bluedog

Nykomling
Bluedog är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2006

Skicka ett meddelande via MSN till Bluedog
Standard
Hej

Asat heter jag och är 31. Jag jobba som utvecklare i stockholm.
Jag saknar också någon att resa med. Jag kan resa med v30-31.
själv tänkte jag sol och bad med en del fester.

asatvoong@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8