ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-05-18, 10:50

iselebell

Nykomling
iselebell är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2011

Rykte: 0

Standard jobba i england i höst??
Hej isabella heter jag, 20 år. Jag har sjukt länge varit sugen på att dra till england och jobba och äntligen känner jag att allting stämmer! Eftersom jag bott i norra england till och från ett antal år vill jag helst till london-området då jag inte varit där mycket.... Vill bort från småtråkiga sverige och faktiskt göra något man minns! träffa mängder av nya männskor festa göra precis vad som helst!! vill åtminstone vara där några månader, sen får jag se. Att åka med nån som har ungefär samma önskemål som jag hade varit guld värt..! även om jag vet ungefär vad jag vill är jag relativt flexibel

Om det överhuvudtaget känns intressant, hör av dig!!!

/Isabella
Svara med citat

Gammal 2011-05-20, 19:02

halvfinnen

Nykomling
halvfinnen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2011

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till halvfinnen
Standard .
Hej, är intresserad,alltid velat åka till england, jobba är bara ett plus!
snackar gärna mer på mail och inte här.
Aannaa___@hot..
Svara med citat

Gammal 2011-06-18, 21:43

Gäst

Wink England till hösten?
Hej,
Låter som att vi har samma planer! Har alltid velat flytta till England och hitta ett jobb så vore superkul att träffa fler och åka samtidigt.

Jag heter Robin och är en kille på 20 år. Är jobbar som kock just nu men har tidigare jobbat mest som barista och Servitör på olika ställen i Sverige och Spanien. Bor just nu i en lite n håla utanför Kalmar men vill nu ut och se resten av världen!

Så om du tycker det låter intressant och dina plander fortfarande är aktuella så skriv gärna ett mail så kan vi prata mer.

Min mailadress är robin.alvarsson@live.se eller leta upp mig på facebook, Robin.Alvarsson ; )

//Robin
Svara med citat

Gammal 2011-06-20, 13:58

Gäst

Smile Hejhopp!
Är också sugen på att åka till London och jobba till hösten! Är en 19-årig tjej från småland. Skulle vara riktigt kul att åka och dela lägenhet några stycken och skaffa sig ett jobb osv =). Uppleva lite nytt!

/Alexandra
Svara med citat

Gammal 2011-06-23, 18:40

Gäst

Standard Också intresserad
Hej jag är en 18årig tjej som just tagit studenten och bor nuvarande i Sandhamn och jobbar. Skulle tycka det vore jättekul att flytta till London i höst jag är väldigt social och är driven och älskar att träffa nya människor! Maila mig om du är intresserad! Ceciliavonschoting@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-06-26, 18:09

Gäst

Smile hejhopp
glömde ge min hotmailadress innan. thundercloud@hotmail.com. hör av dig om du vill =)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8