Hej! Jag heter Alejandro, född 90 och blev adopterad från ett barnhem i Santa cruz i Bolivia hösten 91.
Har mitt urpsung från en indianstam som heter Aymara. Så det jag ska göra är bland annat att hitta mina rötter i Bolivia. Först ska jag besöka en familj jag känner i staden Morelia, Mexico. Sen resa söderut genom Latinamerika. Ha lätt packning och bo enkelt. Jag ska också va volontär på ett animalshelter i Bolivia.
Gallery - Senda Verde Animal Refuge - Los Yungas Bolivia
nice va

?
Självklart ska jag besöka rio-karnevalen som börjar 18 feb 2012.
Jag tänker nog åka efter julen till Sydamerika och resa runt i 3 månader eller längre. Eventuellt ta något lättare jobb en kortare tid om jag finner det

För rik på cash är jag icke,hehe. Eller så köper jag en spansk gitarr o spelar på gatan vilket jag kan göra hyfsat.
Engelska, va skönt o slippa svenska,haha. Har varit utbytesstudent i USA.
NU i juli ska jag och min kompis Emelie o dem som vill hänga med gå en liten bit av den legendariska santiago-leden o besöka Pamplona under San Fermin festivalen. Sen dra till Barcelona där jag ska möta upp ett par andra polare.
Har pluggat lite spanska i Barcelona tidigare. Ligger väl på motsvarande steg 3 på gymnasiet.
min mail är
alejandro_westerlund@hotmail.com