ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-03-16, 20:26

Gäst

Standard Nån som ska med & jobba i Norge i sommar?
Är en tjej på 22 år som vill till Oslo och jobba i sommar, typ från maj-augusti/september..
Tänkte höra om någon annan funderar på samma sak? Så kan man lika bra hitta lägenhet tillsammans o dela på? come on
Svara med citat

Gammal 2011-04-13, 10:27

Gäst

Thumbs up
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Är en tjej på 22 år som vill till Oslo och jobba i sommar, typ från maj-augusti/september..
Tänkte höra om någon annan funderar på samma sak? Så kan man lika bra hitta lägenhet tillsammans o dela på? come on

Hej! jag är intresserad av att jobba juni-nov men 1 timme utanför oslo. / 19 tjej
Svara med citat

Gammal 2011-05-18, 11:36

Gäst-SAM

Standard hittat boende
hej!

ska dra till oslo i sommar har hittat ett rum för 5500NOK
undrar om det finns någon tjej som har lust att dela?

skriv då till: misternhio@hotmail.com

ciao!
Svara med citat

Gammal 2011-05-31, 11:23

890623

Nykomling
890623 är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2011

Rykte: 0

Smile jag bor i norge
Hejsan! Jag befinner mig just nu i Norge och bor på svenska föreningen. Jag har haft tur som hamnat i en bra lägenhet säger mina sambos men när jag snackar med grannarna så är dom hur soft som helst. Själv vill jag flytta härifrån bara för att ha närmare till jobb. Skriv till min FB, Nyx Kick, om ni är där eller om ni ska dit, så kan jag hjälpa er! Hur går det med jobb förresten? Hittat ngt?
Svara med citat

Gammal 2012-04-04, 21:35

Gäst

Standard
Skulle verkligen åker till norge att jobba men har inte fått jobb ännu har du något tips på arbetsgivare inom vården? kan delar legenhet med dig
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8