ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-01-09, 00:02

Gäst

Smile ska du till thailand i mars?
Vi är 3 tjejer som ska resa runt i thailand en månad. Vore kul om fler skulle det och man visste om det? Hör gärna av er, skulle vara kul att få kontakt med fler!
Svara med citat

Gammal 2011-02-05, 09:44

mogglas

Nykomling
mogglas är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008

Rykte: 0

Standard
jag ska faktiskt till thailand i tre veckor i mars och har ingen reskompis än så länge. Tänkte att det skulle vara kul att bara ha någon att möta upp någonstans under resan. Har inte bestämt exakt var jag kommer vara men jag gissar på koh tao, samui och koh phangan. Full moon är den 19e så då ser jag till att vara på koh phangan i alla fall :P
Svara med citat

Gammal 2011-02-08, 19:14

Gäst

Standard
datum från och till ?
Svara med citat

Gammal 2011-02-08, 19:25

mogglas

Nykomling
mogglas är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008

Rykte: 0

Standard
6-29. Kommer troligen åka till koh samui, phangan och koh tao. Om ni är där nån gång under den tiden skulle det vara kul att ses och festa eller nåt
Svara med citat

Gammal 2011-02-11, 22:08

Anna.

Standard
Jag åker med en kompis till Bangkok den 24 februari och vi har bokat flyg till Kuala lumpur den 24 mars. planen hittils är att efter ett par dagar i Bangkok åka till Phuket med nåra stopp på vägen dit för att sen åka till Koh Pangan på Full Moon innan vi åker till Krabi för att ta flyget därifrån. vi tar gärna sällskap med nån/nåra och då inget är riktigt bestämt med vart vi ska förutom flyget så är vi öppna för förslag

// Anna
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8