|

2010-12-24, 04:10
|
Reg.datum: dec 2010
Rykte: 0
|
Slut med tjejen, någon som vill till Tanzania?
Hejsan.
Tog slut med flickvännen, men en resa till Tanzania var planerad.
Kommer förlora rätt mycket pengar på att avboka den så kom på tanken att kanske man kunde göra den med någon annan?
Själva tiden i Tanzania är från 4 Feb till 27 Feb.
Börjar med en vecka då man bestiger Kilimanjaro.
Sedan fem dagar på Safari med egen chaufför och bor på ett par olika bättre mobila camps runtom Serengeti.
Sen ett litet propellerplan från mitt ute i ingenstans till Zanzibar i 12 dagar.
Har en väldigt exakt resplan jag kan skicka ut vid intresse.
Kilimanjaro och Safari ingår all mat osv, så där behöver det inte gå några pengar förutom till öl, snacks vad man nu vill och kan få tag på.
Zanzibar är halvpension. 6 dagar på Matemwe Beach, en dag i Stone Town och därefter 5 dagar på Karamba i sydvästra Zanzibar.
Resan är bokad genom Africa Travel Resource och bör hålla rätt hög klass.
Kanske inte är någonting man orkar göra med en "främling" men tänkte iaf kolla om det finns något intresse.
Själv är jag en kille på 27år från Stockholm. Behöver nog inte gå in på mer detaljer här.
Vem jag söker är väl någon som inte är alltför gammal iaf, har inte några specifika krav direkt.
Kilimanjaro kräver ju att man har normal fysik så ni får ju ha det i beaktande.
Sedan så kan jag stå för hela resan (80.000) vilket jag redan betalat, emot att han/hon som vill åka med kan betala flyget vilket borde landa på max 20k T/R.
Tjejen har iofs biljetter med flyg till Kilimanjaro och hem från Zanzibar som kostar 18.000, som jag kan tänka mig att hon vill bli av med.
Så ni kan väl skicka PM om ni är intresserade, eller ställa frågor här. Har nog missat en massa.
/Micke
|
|