ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-12-05, 16:44

jonen

Nykomling
jonen är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2010

Rykte: 0

Post Backpacka i Asien efter nyår.
Nu är det så här att jag har ett extremt sug efter att resa iväg någon månad eller två. Exempelvis Januari - Mars 2011. Tyvärr så är mina vänner upplåsta vid lumpen, förhållanden eller så har dom inget sug. Min bästa vän är ett år yngre och går därför fortfarande i skolan. Därför söker jag resesällskap i åldrarna 18-23.

Jag vill resa med enkel biljett och inte ha så mycket planerat. Åka dit viljan för en. Jag är öppen för förslag men just nu lockar Asien mest. Kanske inte de mest sönderturistade länderna.

Jag vill se Himalaya. Doppa fötterna i Ganges. Besöka Nepal, Indonesien, Sri Lanka, Singapore. Har även en önskan om att få göra ett återbesök i Kuala Lumpur. Vilket jag tror kan vara en av världens häftigaste städer. Jag vill uppleva allt. Sandstrand. Äventyr. Storstäder. You name it.

Jag är tjej, 19 år och från Norrbotten. Jag vill resa med någon som är spontan och rolig och ser det som ett äventyr att leva på relativt liten budget (vilket iofs är enkelt i Asien). Helst av allt vill jag resa fler än två. Jag fungerar bäst ihop med killar. Men jag reser gärna med ett gäng på både killar och tjejer.

Så, hör av er! Om ni känner att det är något ni skulle vela vara med på.
Svara med citat

Gammal 2010-12-10, 02:55

Pojkspjuver

Standard
God morgon, När du säger liten budget. Hur mycket pengar talar du om då?
Jag är också sugen på Asien men jag vet inte om min budget räcker ännu eller om jag måste jobba ihop lite mer pengar.

Tjooflöjt
Svara med citat

Gammal 2011-01-02, 01:16

Gäst

Standard
Tjena tjena.

19 år gammal tröttnat på livet i Sverige och vill gärna testa att bo utomlands.
Är väldigt intresserad av Asien och just många av de länderna du nämner. Vill inte heller in i för många stortstäder eller bland alla turister, utan mest se vacker natur och testa häftiga grejer, men jag är öppen för allt möjligt. Vet ej om min budget räcker till, men då kanske jag kan jobba en del under resans gång också. Dessutom kanske hade jag tänkt vara borta lite längre än till mars, möjligtvis fram till maj-juni. Men fan det låter spännande, skulle gärna hänga med dig.

Så vore najs om några kan höra av sig

robertlinde@hotmail.com

finns givetvis också på fb (vit skjorta på profilbilden)

/ robban
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8