ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-11-17, 09:22

Gäst

Smile sista min lr billiga reguljärflyg
Jag är en 30 årig tjej som gärna vill åka på en sista minuten resa när de är som billigast (dvs ej vid jul, nyår lr under sommaren, alla andra datum går bra). Alla resmål intressanta men då jag har liten budget är jag främst intresserad av europeiska länder. Ej intresserad av de grekiska öarna lr Tunisien. Är även intresserad av att åka med ryanair till de flesta europeiska länder. Ej någon festprisse utan mer intresserad av att se mig omkring, shoppa, ev museum. Främst intresserad av att åka från Skavsta lr Arlanda.

Tycker själv att hostel och sovsal funkar finfint om man åker reguljärflyg.

Hör av er om ni är intresserade, låg budget är prio ett men resmål, utflykter och var vi åker ifrån kan diskuteras. Bryr mig inte om vilken ålder min medresenär har utan tycker personlighet är viktigast, dock trevligt om du är kvinna.

Skulle va kul om någon hörde av sig, min mailadress är miljonisse55@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-11-27, 18:44

Marcus255

Medlem
Marcus255 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 0

Standard
Hej
Intresset finns, se sig omkring, museum, fota hostel och sovsal samt låg budget passar bra. Sparar inför en större så en kortare resa med ryanair ett par dagar funkar för mig. Hur länge hadde du tänkt dig vara borta? 3-4 dagar skulle passa mig.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8