ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-11-02, 21:48

ebbam

Nykomling
ebbam är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2010

Rykte: 0

Standard Följ med mig på äventyr! Start 2011
Hej!
Min grundplan: är Australien i en månad, sedan vidare upp mot Asien - Kambodja, Vietnam, Laos. Kina kanske? Allt beroende på pengar och vilka vindar som blåser.
Jag vill se, träffa människor, uppleva olika kulturer, festa, äventyra och LEVA.

Planen är verkligen inte vattentät och jag är öppen för förslag och ändringar om jag får bättre tips. Åker helt solo, men ibland kanske man behöver någon att hålla i handen när åskan går? Vad vet jag..

Jag tog studenten i våras och innan jag börjar plugga igen så vill jag packa en ryggsäck och skapa massa minnen. Vill du vara en del av dem?
Tveka inte att höra av dig, jag suger åt mig allt.
Svara med citat

Gammal 2010-11-10, 19:18

ellen20

Nykomling
ellen20 är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2010

Standard res-sugen
Heej Ebba!

jag är en 20årig tjej från stockholm som jobbat ett år för att spara till en resa. det låter som du och jag har ungefär samma plan, ganska öppen sådär! jag är oxå taggad på austalien och asien, vill verkligen åka i vinter! skulle precis som du säger att va skönt att ha nån att åka med ett tag eller möta upp! maila mig gärna på ellen.jansson@hotmail.com!

ciao!!
Svara med citat

Gammal 2010-11-10, 19:23

Cissi90

Nykomling
Cissi90 är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010

Standard
Hej!
Jag är en 20-årig tjej som också vill ut på äventyr. ungefär när hade du tänkt åka och hur länge vill du vara borta?
Mejla mej på cissi1990@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8