ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-11-02, 13:32

Natalie86

Nykomling
Natalie86 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till Natalie86
Standard Sista minuten i början på december!?
Hej!
Nu är jag trött på kyla o mörker och vill bara komma iväg nånstans
Är sugen på en sista minuten resa i december! kan åka efter 1/12, varit inne på Kanarieöarna eftersom det är varmt och billigt att åka dit men kan även åka till andra ställen bara det är varmare än Sverige kan lägga max 7000 kr.
Är en 24-årig tjej från Göteborg!
//Natalie
Svara med citat

Gammal 2010-11-04, 09:07

Gäst

Smile
morsning! är en tjej på 21 år som går i samma tankar som dig, men är lite för feg för att dra iväg helt ensam, du kan ju adda msn om du känner för att lucifer_89_@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-11-10, 22:53

resterese

Nykomling
resterese är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2008

Skicka ett meddelande via MSN till resterese
Smile Wee!
Hej!

Jag är absolut på, behöver värme nuuu! Problemet är att jag pluggar i Kalmar, men har vi liiiite framförhållning ska det nog gå bra!

MSN: berzerktessan@hotmail.com

Är 22 år och tjej btw...
Svara med citat

Gammal 2010-11-30, 22:04

M_a_r_r_e

Nykomling
M_a_r_r_e är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2010

Standard Nästa vecka?!
Hej!
Jag vill ta en billig sista minuten nu så snart som möjligt. Det finns Egypten för 2000 kr nu på söndag och flera ställen i nästa vecka. Jag är lite äldre än dig, jag har fyllt 31. Men jag är inte så "vuxen" av mig så det borde funka.
Jag har mailat med 2 tjejer till, en bor i Ronneby och en i Linköping så det vore kul om alla 4 kunde åka om alla kan komma iväg så snabbt. Jag jobbar inte nu så jag kan åka precis när som helst, bara jag är hemma innnan julafton.
Vad sägs?! Vill du haka? Vore superskoj! Maila mig gärna på Marit_t@hotmail.com så går det lite snabbare än att hålla på att gå in på denna sidan varje dag och kolla svaren... =)
Kram Marre

Citat:
Ursprungligen postat av Natalie86 Visa inlägg

Hej!
Är sugen på en sista minuten resa i december! kan åka efter 1/12, varit inne på Kanarieöarna eftersom det är varmt och billigt att åka dit men kan även åka till andra ställen bara det är varmare än Sverige kan lägga max 7000 kr.
//Natalie
Svara med citat

Gammal 2010-12-04, 16:12

Beeenjamin

Nykomling
Beeenjamin är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Standard
Ni måste ha en kille som sällskap :P
Svara med citat

Gammal 2010-12-15, 20:12

Gäst

Smile
Citat:
Ursprungligen postat av Natalie86 Visa inlägg

Hej!
//Natalie
Hej
Är en 23 årig kille från Göteborg som går i samma tankar som dig. Gärna en sista minuten så snart som möjligt. Hör av dig till j_danny87@hotmail.com om du är intresserad
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8