ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-09-12, 16:00

Gäst

Standard thailand jan-mars 2011
Jag ska åka till Thailand januari-mars 2011, en del av tiden kommer jag var där själv, ska var a på koh samui mest av tiden, men vill även resa runt lite. Så om någon ska vara där under denna tid vore det roligt att ses. Jag är tjej och 30 år
hej så länge
Svara med citat

Gammal 2010-09-12, 22:44

Gäst

Standard
Lutar åt att jag oxå drar ner jan-mars själv.. brukar hänga på koh phangan utanför samui.

Mange 29
Svara med citat

Gammal 2010-09-14, 11:34

Gäst

Standard
Aha, va kul, kommer du mest va på koh pangan, åker nog dit jag med en tid. Kanske kan mötas upp, om det blir så att du åker ; )
Svara med citat

Gammal 2010-09-15, 00:52

RL26

Medlem
RL26 är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2009

Rykte: 0

Standard
vi är 2 killar på 27 som är på chaweng beach from 10 jan och minst nån vecka framåt, 19e är det FMP så då e vi på Koh Phangan

/R&M

Gammal 2010-09-15, 21:25

Gäst

Standard Filippinerna
Hej!
Jag tänker åka till Filippinerna i början av januari, tänkte vara borta ca 3 veckor. Än så länge har jag inget sällskap men ska försöka hitta nån ressugen tjej att åka med. Du är inte sugen att hänga med mig några veckor?
Maila mig om du känner dig intresserad. marina.wallin77@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-09-16, 19:27

Gäst

Smile
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Jag ska åka till Thailand januari-mars 2011, en del av tiden kommer jag var där själv, ska var a på koh samui mest av tiden, men vill även resa runt lite. Så om någon ska vara där under denna tid vore det roligt att ses. Jag är tjej och 30 år
hej så länge
Hej. Koh Samui fixar man på en vecka. Skulle föredra södra delen av thailand. Va nere i 3 mån och låg ca 1 vecka på varje ställe 2003. Fick en stor erfarenhet samt att jag då aldrig varit där. Nu har det blivit 4 ggr totalt sedan dess med ca 1 mån varje gång. Berest ifrån norra Malaysia upp till Hua hin Thailand. Vet inte dina erfarenheter men vore kul me ett resesällskap. Själv 39 år och bor i dalarna. Kan maila om du finner intresse. Tänkt dra januari och ?? framåt. Maila om du vill sompa@live.se . OBS" endast seriöst resevän. Kan hitta mig på facebook. Sompa Ahlfors . Mvh Sompa
Svara med citat

Gammal 2010-09-22, 15:52

Gäst

Standard
ok, ja jag har bara rest runt södra delen. Så nu vill jag se andra delar av thailand, jag ska till bangkok först men då har jag sällskap. Filippinerna låter lockande, men vill till Thailand i vinter, så som sagt möter gärna upp alla som vill och kan, har ej datum ännu, men hör av mig ; )
Svara med citat

Gammal 2010-09-22, 15:56

Gäst

Standard
Citat:

Lutar åt att jag oxå drar ner jan-mars själv.. brukar hänga på koh phangan utanför samui.

Mange 29
ok, hör av dig här igen om du åker dit ; ) så kan vi byta mail adress
/M
Svara med citat

Gammal 2010-09-22, 17:55

AnnaP

Medlem
AnnaP är inte uppkopplad
AnnaPs avatar

Reg.datum: feb 2008

Skicka ett meddelande via MSN till AnnaP Skicka ett meddelande via Skype™ till AnnaP
Standard
Jag och min sambo ska vara i Hua Hin mellan december-mars 2011.
Anna
Svara med citat

Gammal 2010-09-28, 12:52

MATTE78ua

Nykomling
MATTE78ua är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Standard
hej. har du hittat nån? annars är du välkommen att dela rum med mej på koh samui i januari.. jag har en ny tråd om det.

eller så träffas vi där
Senast redigerad av MATTE78ua den 2010-09-28 klockan 12:54.
Svara med citat

Gammal 2010-10-11, 21:51

Gäst

Standard
Citat:

ok, hör av dig här igen om du åker dit ; ) så kan vi byta mail adress
/M
Hej, ok hör av mig här igen när jag bokat så kan vi byta mailadress
/M
Svara med citat

Gammal 2010-10-11, 21:55

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av MATTE78ua Visa inlägg

hej. har du hittat nån? annars är du välkommen att dela rum med mej på koh samui i januari.. jag har en ny tråd om det.

eller så träffas vi där
hehe, ok. När är di på koh samui, hela januari?
Svara med citat

Gammal 2010-10-11, 22:09

Gäst

Standard
jag ska ner till thailändska konsulatet göteborg imorgon och ska försöka få visum för 60 dagar.
men om jag stannar på koh samui hela tiden vet jag inte. vill gärna se hur dom andra ställen jag besökt förr utvecklas.
men jag blir så åksjuk.
Svara med citat

Gammal 2010-10-11, 22:13

Gäst

Standard
Citat:

jag ska ner till thailändska konsulatet göteborg imorgon och ska försöka få visum för 60 dagar.
men om jag stannar på koh samui hela tiden vet jag inte. vill gärna se hur dom andra ställen jag besökt förr utvecklas.
men jag blir så åksjuk.
och ja, iallafall från 3 januari. och kanske lamai. tror faktiskt att jag aldrig vart där. visst var det skoj på ko phanang när jag var 22-23 år . men sånt festande tål jag inte nu
Svara med citat

Gammal 2010-10-11, 22:17

MATTE78ua

Nykomling

Standard
Citat:

och ja, iallafall från 3 januari. och kanske lamai. tror faktiskt att jag aldrig vart där. visst var det skoj på ko phanang när jag var 22-23 år . men sånt festande tål jag inte nu

oj. jag glömde logga in det är jag som är gäst på denna och förra inlägget.

http://www.reseforum.se/forum/reseko...-dela-rum.html
Senast redigerad av MATTE78ua den 2010-10-11 klockan 22:22.
Svara med citat

Gammal 2010-10-12, 06:01

AnnaP

Medlem
AnnaP är inte uppkopplad
AnnaPs avatar

Reg.datum: feb 2008

Skicka ett meddelande via MSN till AnnaP Skicka ett meddelande via Skype™ till AnnaP
Standard Hej Matte 78
Ska du till GBG idag och till Thai konsulat???
Jag ringde de i STHL igår och det ska inte finnas några problem att få turistvisum för 60 dagar,men skriv gärna och berätta hur det gick.

Anna
Svara med citat

Gammal 2010-10-12, 14:47

MATTE78ua

Nykomling

Cool
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaP Visa inlägg

Ska du till GBG idag och till Thai konsulat???
Jag ringde de i STHL igår och det ska inte finnas några problem att få turistvisum för 60 dagar,men skriv gärna och berätta hur det gick.

Anna
så många gånger som jag vart i thailand får man bara vara där 30 dagar,sen måste lämna landet. annars blir det böter för varje dag som går.
så jag mejlade till thaiambassaden för några veckor sen. och fick ett formulär som jag skulle fylla i. jag gjorde det och postade det thai embassy i stockholm. nån dag efter ringde dom och sa att dom inte gör ärenden med brev nuförtiden, så jag måste till göteborg.
synd för dom som inte som bor nära stockholm eller göteborg.
men nu har jag vart i göteborg Thailands Ambassad . måste ha 2 foton på mej själv, och kopia av resebeställningen. och ta med PASSET!.
finns fotoautomat i centralen.
och sen fyllde jag i formuläret på konsulatet. och sen ska det godkännas, går nog på några dagar så postar dom visumet på 60 dagar hem till mej.
verkar inte vara några problem alls. flera personer var där.
tror faktiskt att man bara får vara i thailand max 60 dagar som turist med visum. kanske mer om man ska jobba.
beställ resan snart, det är ju högsäsong i januari, så flygbiljetterna tar slut snart. fanns bara 5 kvar med KLM när jag bokade för snart en månad sen...
och sen måste jag försöka fixa hotellet. eller boka annat på nätet.

är det du anna som är gästen som startát tråden? annars ska du gästen skaffa konto här,gratis. så att du kan mejla mej din e-mejl adress
Senast redigerad av MATTE78ua den 2010-10-12 klockan 14:53.
Svara med citat

Gammal 2010-10-29, 13:34

Gäst

Standard
hej,
Det är jag Mikaela som skrev först ; ) hade en konto, men gick ej att logga in... ska fixa ett nytt så får ni min mailadress. Jag ska boka biljett snart., märker de börjar gå åt men mitten av januari åker jag. Ha det bra så länge
/Mikaela
Svara med citat

Gammal 2010-10-29, 14:18

MATTE78ua

Nykomling

Thumbs up
okej. jag har försökt mejlat det hotellet jag tänkt. men det kommer inte fram. kanske är det stängt nu.
men koh samui blir det iallafall. jag bokade ju flyg bangkok-ko samui också. smidigast så,förhoppningsvis.

annars kan du mejla eller msn mathiasan2010@live.se .
Svara med citat

Gammal 2010-11-20, 17:45

MATTE78ua

Nykomling

Standard
hur går det?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8