ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-08-30, 12:24

saraaaa

Nykomling
saraaaa är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010

Rykte: 0

Standard Resekompis/resa/jobba
Hej! Jag är en tjej på 21 år. Har varit i St. Anton/Österrike i en säsong, och i januari-mars ska jag till Hawaii. I december eller april blir det St Anton återigen för att hälsa på kompisar åka skidor och leva livet igen!

Men, jag har hela hösten framför mig. Och alla kompisar här hemma har jobb eller ska börja plugga.

Så jag söker någon/några, som vill hitta på något i höst!
Åka till Norge och jobba
Åka till London eller någon annan stad i Europa och jobba.
Göra några dagar i Paris/Berlin/eller vilken stad som helst egentligen!
Eller bara åka på en restresa vart som helst.

Vad säger ni?
Senast redigerad av saraaaa den 2010-08-30 klockan 12:27.
Svara med citat

Gammal 2010-09-05, 17:43

Gäst

Standard Jobba i Norge
Citat:
Ursprungligen postat av saraaaa Visa inlägg

Hej! Jag är en tjej på 21 år. Har varit i St. Anton/Österrike i en säsong, och i januari-mars ska jag till Hawaii. I december eller april blir det St Anton återigen för att hälsa på kompisar åka skidor och leva livet igen!

Men, jag har hela hösten framför mig. Och alla kompisar här hemma har jobb eller ska börja plugga.

Så jag söker någon/några, som vill hitta på något i höst!
Åka till Norge och jobba
Åka till London eller någon annan stad i Europa och jobba.
Göra några dagar i Paris/Berlin/eller vilken stad som helst egentligen!
Eller bara åka på en restresa vart som helst.

Vad säger ni?
Hejsan!
Jag är sugen på att åka till Nordnorge och jobba nu i sept, funderar mest på att dra till Mo i rana eller Bodö. Jag är en tjej på 22 år som bor i Umeå. Har egen bil så skulle kunna vara kul att bila dit, tar inte så många timmar. Om det låter intressant kan du ju adda min msn: b_pettersson_svedberg@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-09-05, 19:14

Gäst

Standard
Heeej, jag kom hem för drygt en månad sen från USA där jag vart au pair ett år, och ska förhoppningsvis upp till åre i dec.
Känner lite som du gör att alla pluggar, jobbar lr inte har ngra pengar. Jag är jättesugen på att åka iväg ngstans nu i höst. Europa känner jag lockar!!! antingen åka ngnstans å försöka f¨jobb lr bara åka runt å ta lite ströjobb. Jag vill inte slarva bort min tid innan jul + sverige e inte alltid så rolig på hösten:P Jag är en tjej på 20 som älskar äventyr å jag bor utanför göteborg ja..

Om detta låter intressant får ni gärna skicka mig ett mail till evelyn_olsson@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-09-13, 13:59

saraaaa

Nykomling

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hejsan!
Jag är sugen på att åka till Nordnorge och jobba nu i sept, funderar mest på att dra till Mo i rana eller Bodö. Jag är en tjej på 22 år som bor i Umeå. Har egen bil så skulle kunna vara kul att bila dit, tar inte så många timmar. Om det låter intressant kan du ju adda min msn: b_pettersson_svedberg@hotmail.com
hej!

hur går det för dig med norge-planerna?
jag blir mer och mer sugen nu när sommaren avtar mer och mer och hösten börjar närma sig. dags för något nytt!
lite frågor:
hur har du tänkt bo i norge?
hur har du tänkt det med jobb? vet du om det är lätt att få jobb just där? tänker du att du söker på plats? eller hur går tankarna och såklart blir jag nyfiken på varför du vill just dit i norge
Svara med citat

Gammal 2010-09-13, 14:03

saraaaa

Nykomling

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Heeej, jag kom hem för drygt en månad sen från USA där jag vart au pair ett år, och ska förhoppningsvis upp till åre i dec.
Känner lite som du gör att alla pluggar, jobbar lr inte har ngra pengar. Jag är jättesugen på att åka iväg ngstans nu i höst. Europa känner jag lockar!!! antingen åka ngnstans å försöka f¨jobb lr bara åka runt å ta lite ströjobb. Jag vill inte slarva bort min tid innan jul + sverige e inte alltid så rolig på hösten:P Jag är en tjej på 20 som älskar äventyr å jag bor utanför göteborg ja..

Om detta låter intressant får ni gärna skicka mig ett mail till evelyn_olsson@hotmail.com
hejsan!

hur går det för dig med dina planer? jag är så sugen nu på något nytt! hösten rullar ju på, och jag säger som du, vill inte slösa bort tiden här nu innan jul :P

har du fått någon idé eller hur ser det ut?
Svara med citat

Gammal 2010-09-14, 14:50

Gäst

Standard
jag har massa ideer, men svårt å bestämma mig!! Har ingen som är jättepå än bara, tror att om jag får ngn som e skitpepp så kan jag göra lite vad som:P
hur går det själv?? hör av dig om du vill!
Svara med citat

Gammal 2010-10-04, 15:54

Gäst

Standard
Hej!

Jag är en tjej på 21 år som ska åka till st anton nu i slutet av nov, och undrar om du har några tips när det kommer till jobb o boende?
Är den någon mer som ska till st anton?
Svara med citat

Gammal 2010-11-16, 21:46

Alexandraaa

Nykomling
Alexandraaa är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2010

Standard
sara häng med till melbourne!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8