Jag har en reseplan men ingen reskompis!
Planen ser ut som följande;
Utresa nångång i slutet av november till Miami, i Miami är det shopping, uteliv och strand framförallt som gäller, men hittar gärna på andra skojiga aktiviteter! Är öppen och är inte den som ligger och solar hela semestern men klart man vill ha lite färg!
Den 5 dec åks det vidare ut i Karibien fr. Fort Lauderdale (då jag jobbar för ett kryssningsrederi kostar kryssningen 2500:- för 5 dagar, all inklusive, så detta datum är det enda fasta) Stannar på jamacia en dag , key west och cuba och vidare till MExico. Där väljer vi att avsluta kryssningen för att semestra sisådär 4-5 dar i Cancun kanske eller lite kominerat med Tulum, bada med delfiner, festa lite i Cancun eller göra nåt annat helgalet eller lugnt!

OCh sen flyga hem från Mexico! Flyg kostad ca 7000:-
Allt som allt har jag räknat på flyg, hotell och kryssning, kostar ca 13-15 000 :-
borta ca 2,5 vecka. Kan fixa bra på pris på Marriott hotell
Låter det som en kul resa! Jag är en 29 årig tjej som är ganska lättsam att resa med och tycker om att göra det mesta. Känns det som att det är en resa som skulle passa, kanske kan mötas upp och se om vi skulle kunna passa att resa ihop! Mina kompisar har slut på semesterdagar i år...
Kan tänka mig resa med både tjej el. kille!
Hör av dig om det känns som att vi skulle kunna ha skoj ihop!!