ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-08-18, 23:23

Camipersson

Cool Resekompis Miami/mexico/karibien Budget: ca 14000:-
Jag har en reseplan men ingen reskompis!

Planen ser ut som följande;
Utresa nångång i slutet av november till Miami, i Miami är det shopping, uteliv och strand framförallt som gäller, men hittar gärna på andra skojiga aktiviteter! Är öppen och är inte den som ligger och solar hela semestern men klart man vill ha lite färg!

Den 5 dec åks det vidare ut i Karibien fr. Fort Lauderdale (då jag jobbar för ett kryssningsrederi kostar kryssningen 2500:- för 5 dagar, all inklusive, så detta datum är det enda fasta) Stannar på jamacia en dag , key west och cuba och vidare till MExico. Där väljer vi att avsluta kryssningen för att semestra sisådär 4-5 dar i Cancun kanske eller lite kominerat med Tulum, bada med delfiner, festa lite i Cancun eller göra nåt annat helgalet eller lugnt! OCh sen flyga hem från Mexico! Flyg kostad ca 7000:-

Allt som allt har jag räknat på flyg, hotell och kryssning, kostar ca 13-15 000 :-
borta ca 2,5 vecka. Kan fixa bra på pris på Marriott hotell

Låter det som en kul resa! Jag är en 29 årig tjej som är ganska lättsam att resa med och tycker om att göra det mesta. Känns det som att det är en resa som skulle passa, kanske kan mötas upp och se om vi skulle kunna passa att resa ihop! Mina kompisar har slut på semesterdagar i år...

Kan tänka mig resa med både tjej el. kille!
Hör av dig om det känns som att vi skulle kunna ha skoj ihop!!
Svara med citat

Gammal 2010-08-19, 21:14

Gäst

Standard hej
Hejsan, låter riktigt intressant det du är sugen på att göra. har haft lite liknande tankar. florida kryssning osv. Är en kille från västerås på 24 år.
Du kan ju höra av dig om du vill till mig, på msn: andreas.hellstrom@telia.com eller maila på samma adress.
Hej så länge!
Svara med citat

Gammal 2010-08-20, 17:44

Gäst

Standard
Hej!
Låter som en grym resplan! Jag funderar också på en resa i de trakterna i slutet av november. Tjej som nyss fyllt 30, bor i Stockholm. Hör gärna av dig!
tigermys@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-09-06, 13:24

Gäst

Red face Söker du fortfarande resekompis?
Kanske är jag lite sent ute och undrar därför om du fortfarande söker resekompis?
Reseplanen låter fantastisk och då jag har dåligt med egna idéer letar jag just nu resesällskap. Hör gärna av dig om du fortfarande letar.

//Josefine, josefinee_p@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-09-17, 22:00

Mrblack

Nykomling
Mrblack är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Standard Låter som en underbar resa
Nu har du säkert redan bestämt dig för en respartner men om inte så är jag helt klart intresserad då de låter som en härlig resa till ett super bra pris!

Säger som Jossan, hör gärna av dig om du fortfarande letar, jag är en 31 årig sthlms kille som skulle kunna tänka mig att träffas lite innan och planera och se om man funkar ihop, maila gärna mig på hjalp@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8