ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-08-12, 11:47

Gäst

Standard AFRIKA!
jag volontärade i tanzania i våras och backpackade sedan runt i östafrika (främst kenya och tanzania) och jag ÄLSKADE det!
nu vill jag fortsätta söderut och även svänga förbi rwanda o uganda som jag hört från andra backpackers är helt satans coolt.
SÅ nu letar jag efter en äventyrlig själ som kan tänkas följa med? Jag tänker mig två månader runt okt/nov/dec 2010!

hör av er till min mejladress; isabel.kanerud@gmail.com

HA DE!
Svara med citat

Gammal 2010-08-13, 12:20

Demma

Nykomling
Demma är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Rykte: 0

Standard
Hej! Jag är helt klart sugen, men kan inte åka förrän efter nyår, men då är jag öppen för vadsomhelst nästan! Har du möjlighet att åka senare eller? Jag behöver verkligen en resekompis!
Svara med citat

Gammal 2010-08-18, 19:01

Gäst

Standard
alltså jag vill ju helst komma iväg innan jul/nyår, men ingenting är ju säkert jag kanske kommer behöva sjuta upp resan, så vi kan ju hålla kontakten iallafall!
Svara med citat

Gammal 2010-09-25, 13:24

i.ellen

Nykomling
i.ellen är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2010

Rykte: 0

Standard Afrika efter nyår
Hej. Jag är också sugen på att resa runt i Afrika, men kan inte heller förrän efter nyår. Hör av dig om du ändrar resedatum
Svara med citat

Gammal 2010-11-09, 18:51

Gäst

Smile En ugandien kille åker till Uganda den 19 Nov.
Om du eller undrar nåt så är det att jag är tillgänglig till dec 28. Du kan kontakta mig på tilotec@gmail.com så jag kan ge dig eller ni några bra tips eller t.o.m gratis, egna bra kompis som kan guida dig runt. Jag kan ställa upp där det behövs.
Hör av dig

Charles
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8