ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-08-08, 22:19

isabelll

Medlem
isabelll är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 0

Talking Någon som vill resa billigt?
Hej!
Mitt namn är Isabelle, en nybliven student som är 19 år gammal. För tillfället är jag väldigt irriterad på mina tråkiga kompisar som ADLRIG har pengar eller ork att åka någonstans. Därför gör jag ett försök att hitta någon rolig människa här!
För tillfället bor jag i Munchen där jag jobbar som Au pair men kommer hem den 29 Augusti. I början av Januari ska jag flytta till thailand men 4 månader i Sverige känns lite för länge. Så nu söker jag dig som vill göra en liten luff någon stans i början av september. Jag vill vara borta i en månad och leva billigt. Om du vill sova på lyxiga hotell eller äta fina middagar så nej TACK.. Jag gillar att sova där det finns plats. Allt från ett litet rum någon stans, på en flygplats, Strand eller något billigt hotell. För mig består en semester av sol, bad, fest och framförallt äventyr. Jag skulle gärna vilja åka runt till människor där man får mat och husrum för lite jobb. Men hur “vi” lägger upp det kan vi diskutera, är i stort sätt öppet för allt.
Är ganska resvan eller det beror la på vem man pratar med :P Men har iaf varit och båtluffat i grekland en månad och började på en europaluff men var tvungen att avbryta den efter några veckor. Sedan har jag varit på vanliga semesterresor så klart som spanien, italien,marocko, österike mm och nu bor jag som sagt i tyskland.
Min engelska är usel så ni måste orka med någon som aldrig fattar ett ord. Men det hade varit kul med någon som också är jätte dålig på engelska så kanske vi kan öva tillsammans… En annan sak som jag skulle vara intreserad av är att åka t t.ex. england en månad bara för att träna engelska.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.. Men om det e någon som vill med på en billig luff så skriv t mig..
Svara med citat

Gammal 2010-08-09, 15:52

Gäst

Standard Tågluff
Hej!

Albin heter jag, 20 årig kille som bor i Oslo.
Känner igen mig sjukt mycket i din beskrivning om handlingsförlamade kompisar som aldrig orkar anstränga sig för äventyr och upplevelser.

Jag funderar på en tripp i europa i september. Flexibel med datum och så. Tyvärr inte helt värdelös på Engelska. =)

Maila mig, backehag_@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8