ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-27, 15:59

Hanna1

Nykomling
Hanna1 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Rykte: 0

Post Söker resekamrat till Spanien nu i höst - 2010
Hej! 18 år, tjej från Stockholm. That's me. Jag kommer nu till hösten att sticka till Spanien, förmodligen blir det Valencia eller Barcelona för att stanna där någon/några månader och försöka hitta jobb. Kommer försöka leva så billigt som möjligt, vill lära känna nytt folk och möta nya kulturer. Jag söker någon att resa med, som är i åldern 18-25, hör av dig

/Hanna
Svara med citat

Gammal 2010-07-27, 19:03

Gäst

Standard
Hej! Jag har bott I barcelona i ett år tidigare, men är nu hemma i sverige. funderar på att åka ner några veckor nu i augusti/september och mest ha kul och se allt igen. du är inte sugen på att dela boende då? och jag du kan ju få lite tips ifall du nu inte varit där tidigare! =)
Svara med citat

Gammal 2010-07-27, 22:06

Hanna1

Nykomling

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej! Jag har bott I barcelona i ett år tidigare, men är nu hemma i sverige. funderar på att åka ner några veckor nu i augusti/september och mest ha kul och se allt igen. du är inte sugen på att dela boende då? och jag du kan ju få lite tips ifall du nu inte varit där tidigare! =)
Det låter jättetoppen! Mejla gärna mig och berätta lite mer om dig och vad du gjorde i Barcelona: anglund2009@hotmail.com

/Hanna
Svara med citat

Gammal 2010-07-31, 18:25

Erona

Standard Resa
Hejsan, jag är oxå sugen på att resa, följer gärna med coh delar boende:=)
är en tjej på 20år med många olika intressen. Hur långt i planeringen har ni kommit?!!!!
Svara med citat

Gammal 2010-07-31, 18:40

Hanna1

Nykomling

Standard Svar
Citat:
Ursprungligen postat av Erona Visa inlägg

Hejsan, jag är oxå sugen på att resa, följer gärna med coh delar boende:=)
är en tjej på 20år med många olika intressen. Hur långt i planeringen har ni kommit?!!!!
Mejla mig på anglund2009@hotmail.com och berätta lite om dina planer Jag åker ner dit i mitten av september så som det ser ut nu och är där i ca 3 veckor för att leta jobb, sen åker jag tillbaka till Sverige och packar ihop mina saker om jag hittar något bra jobb i Barcelona och känner att jag vill bo ett längre tag i där.

/Hanna
Svara med citat

Gammal 2010-08-01, 18:06

Viktor87

Nykomling
Viktor87 är inte uppkopplad

Skicka ett meddelande via MSN till Viktor87
Standard
Jag åker till Barcelona i slutet av Augusti

Hör av dig och berätta lite hur långt du kommit i planeringen!

//Viktor
Svara med citat

Gammal 2010-08-03, 17:26

Gäst

Standard Spanien!
Hejsan, mitt namn är mikael, hur långt har du kommit i planeringen? jag ska själv fly landet och spanien och barcelona hade vart underbart, har tankar på att åka till min kusin som bor på mallorca först å känna på det! hör av dig för svar, brukar inte va inne här så mycket men maila till mike_9010@hotmail.com är 20 år gammal förresten =)
Svara med citat

Gammal 2010-08-03, 19:06

Hanna1

Nykomling

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hejsan, mitt namn är mikael, hur långt har du kommit i planeringen? jag ska själv fly landet och spanien och barcelona hade vart underbart, har tankar på att åka till min kusin som bor på mallorca först å känna på det! hör av dig för svar, brukar inte va inne här så mycket men maila till mike_9010@hotmail.com är 20 år gammal förresten =)
Hej! Det fungerade inte att mejla till dig? Säker på att det är rätt mejladress?
/Hanna
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8