ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-20, 22:47

Gäst

Standard Västindien 2011
Någon som är intresserad? Gärna folk i runt 20-21~ års åldern, Lämna gärna din email så kan vi snacka mera, blir troligtvis till våren eller hösten, inte sommaren.
Ha de super
Svara med citat

Gammal 2010-07-21, 22:04

Gäst

Thumbs up
Hej, första gången jag är här på forumet (kom hit via en länk i ett annat forum) och blev intresserad. Är en tjej på 21 som flyttade hit i vintras. Skulle gärna hänga på om vi blir en grupp (typ 6-8 pers), låter ju jätteskoj! Hör av mig mer om det verkar bli fler intresserade...
Kan passa på att tillägga att jag inte följer med om det blir en renodlad partyresa, men det kanske inte finns så mycket sånt där ändå
Svara med citat

Gammal 2010-07-22, 01:29

Gäst

Standard re
Tja, kul att du blev intresserad, ah jag hade tänkt mig iaf 4st, men gärna fler. sen som du säger, jag ska inte heller dit för att dricka skallen av mig, sånt kan man göra på krogen i sverige. Flyttade hit till sverige i vintras eller? vart kommer du ifrån
Svara med citat

Gammal 2010-07-22, 23:39

Arta

Standard
Hejsan:=) jag skulle kunna tänka mig följa med och precis som du säger vill jag inte heller åka för att supa skallen av mig, det kan man gott o väl göra här... Iaf jag är en tjej på 20 år.... Hur länge vill ni vara borta? och när hade ni tänkt åka?:P
Svara med citat

Gammal 2010-07-23, 10:39

Gäst

Standard
Tjena, Jag skulle helst vilja vara där 9-14dagar, det är ju 2 dagar som går åt för att flyga, 11h tur.
Sen när vet ej, Jag ser helst våren eller hösten. De är ju varmt året om och de är lättare att ta semester då, alltid kaos på sommaren på jobbet :/
Svara med citat

Gammal 2010-08-01, 23:22

Demma

Nykomling
Demma är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Rykte: 0

Standard
Hej! Jag är också intresserad, känner att jag behöver uppleva mer innan jag tar tag i mig själv och börjar plugga. Har varit sugen att åka närstan överallt, men västindien lockar verkligen och jag vill åka till ett fransktalande land så att jag håller igång min franska. Jag hade tänkt åka i början av 2011, feb/mars kanske och vara borta ett par månader iaf. Skulle vara roligt att prata mer om det och bolla idéer
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8