ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-19, 20:47

hallonbåten

Nykomling
hallonbåten är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Rykte: 0

Standard Ibiza juli/augusti!
Hej på er!

Jag är en trevlig och social tjej som söker en eller flera avslappnade tjejer och killar i åldern 25-30 år, som vill göra mig sällskap på Ibiza någon gång snart. Ingen av mina vänner vill/ kan följa med, så jag tänkte testa det här greppet!

Jag tänker mig att du precis som jag är social, gillar att sola och bada samt givetvis att uppleva nattlivet på ön...

Vore verkligen kul om detta fungerar! Jag kan resa från Stockholm, Malmö eller Köpenhamn.

Hör av er, kram Emma
Svara med citat

Gammal 2010-07-20, 22:33

samirini

Nykomling
samirini är inte uppkopplad

Smile Hej Emma,
Hej Emma,
Jag vill faktisk åka till Ibiza också,det vare kul om man hade sällskap med sig härifrån.Då undrade jag när och hur länge vill du vara borta?
Svara med citat

Gammal 2010-07-22, 21:49

Gäst

Standard
Jag är på! Kan efter 10 aug.. blir sen semester för mig och ingen av mina vänner har semester då! Har alltid velat åka till Ibiza men ej blivit av. Hur länge tänkte du va borta? en vecka, eller två..?

/ Sofia
Svara med citat

Gammal 2010-07-24, 16:35

hallonbåten

Nykomling
hallonbåten är inte uppkopplad

Standard
Ok, då är vi tre i alla fall Jag kollade för ett par dagar sedan, och hittade flyg (till exempelvis Palma) för runt 2000 kr t.o.r. i augusti.

Jag kan närsomhelst i augusti, hade tänkt att vara borta max en vecka.

Nästa fråga är boende - de lite bättre ställena jag har kollat är ganska fullbokade... Men det ska nog gå att ordna, kanske hyra en lägenhet privat? Jag kan säkert fixa detta, om vi bara pratar ihop oss lite mer!

Hör av er, och om det är någon annan som vill haka så är ni förstås välkomna / Emma
Svara med citat

Gammal 2010-07-25, 22:22

Gäst

Standard
Hyra lägenhet privat brukar vara bra alternativ när man är sent ute. En vecka skulle passa perfekt, vill så gärna komma iväg innan sommaren tar slut!! Vore super om du kunde maila mig, kollar den ofta! s.divine.h4@gmail.com

/ Sofia
Svara med citat

Gammal 2010-07-29, 13:17

Gäst

Standard hej
hej detta låter vældigt intressant, jag har semester v 33 & 34! 13 aug till 30 aug.

adda mig på msn så kan vi la snacka vidare dær

ereko11@hotmail.com

vh Fredrik
Svara med citat

Gammal 2010-07-29, 14:43

getsocial

Standard Nu drar vi segproppar!
Allvarligt, titta ut genom fönstret! Det blir inte bättre än såhär, nu drar vi! Rolig kille på 28, kan tänka mig att åka ikväll eller någon gång nästa vecka i ett par dagar sådär. Vad säger ni? mr.nibble@gmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-07-30, 10:57

samirini

Nykomling
samirini är inte uppkopplad

Standard Ibizaaa
Emma och sofia o alla andra..jag är på,säg till bara när det är bestämd datum
Svara med citat

Gammal 2010-07-31, 22:48

Gäst

Standard sugen på att hänga på
Hej
Vill gärna hänga på också, kan åka i dagarna när som, senast 9 augusti.
Är 27år och tjej som gärna vill ha sol värme och riktigt kul ihop med ett gäng andra.

mail: stranger_9099@hotmail.com

om ni inte bestämt datum ännu?!

/Maja
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8