ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-19, 08:08

wkstrm

Globetrotter
wkstrm är inte uppkopplad
wkstrms avatar

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 4

Standard Sydostasien Feb/Mars 2011
Söker folk som kommer befinna sig på följande platser perioden Februari/Mars 2011. Här har jag klippt och klistrat och ritat en ganska ungefärlig resrutt för mig. Den börjar i Bali och slutar i Hong Kong så ni vet hur ni ska läsa på den.

Så vet du med dig/ni att du kommer vara i närheten av de röda strecken någon gång i Februari/Mars (gör inget om du/ni bara är på en plats och inte följer med till nästa) och känner för lite sällskap så skriv en rad här!

Lite snabbt om mig, jag är en kille på 29 år som bor i Göteborg. Jobbar, gillar att resa, träffa folk, uppleva nya saker etc etc. Jag gillar inte att vara hungrig eller onödigt drama. Hittills har jag tagit livet lite som det kommer, halkade in på ett jobb som ledde till det ena och det andra.

Har upplevt större delen av västeuropa via bil och husvagn, Grekland, Turkiet och Egypten upplevde jag genom charter och Thailand backpackade jag runt i vintras. Nu är det dags för resten av den del av Asien som jag tycker är intressant, fast jag får överlåta Kina, Korea och Japan till en annan resa längre fram.

2012 ska jag resa i Afrika (Sydafrika, Nambia, Botswana, Zambia, Zimbabwe, Tanzania, kanske Kenya och Zanzibar) bestiga Kilimanjaro och åka på safari. Jag har planer!

Hur som, nedan är min planerade resrutt i SOA 2011.
Generella drag kan man säga såhär:

Göteborg
Bali
Singapore
Malaysiaas östkust med tillhörande öar
Kuala Lumpur
Malaysiska Borneo (kust och inland)
Brunei (för att sätta det på kartan)
Hong Kong
Göteborg

Senast redigerad av wkstrm den 2010-07-19 klockan 11:37.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8