ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-13, 19:40

Demma

Nykomling
Demma är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Rykte: 0

Standard Afrika efter nyår
Hej! Jag är en 19-årig tjej grymt sugen på en Afrika-resa någon gång i början av 2011, har funderat mycket på volontärarbete, men tycker att det lockar mer att resa runt på egen hand. Jag har egentligen ingen riktig plan, men jag vill se och uppleva så mycket som möjligt under några månader och söker sällskap för delar eller hela resan. Jag är verkligen öppen för förslag, men just nu lockar Madagaskar för att där verkar finnas det mesta i upplevelseväg och är fransktalande. Jag vill göra något annorlunda, något att alltid bära med sig och kunna berätta för barnbarnen om 40 år. Jag vill gärna hjälpa till och lära mig saker och är inte rädd för att arbeta. Låter detta som något ni är sugna på så hör av er för att bolla idéer och inspiration!
Svara med citat

Gammal 2010-10-15, 22:56

Ronnie79

Medlem
Ronnie79 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2008

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till Ronnie79
Smile Expedition Sverige - Tanzania
Vill du göra något annorlunda och få mycket olika upplevelser att berätta för dina nära o kära så kan du åka med oss på vår expedition från Sverige till Tanzania!
Vi kommer åka Genom Östeuropa till Turkiet, Syrien, Jordan, Eqypten, Sudan, Etiopien, Kenya och Tanzania.
Kika gärna på Expedition Östafrika - 4x4 Expeditionsresor där DU kan delta!
Där finns även filmer och bilder från våra tidigare strapatser i Afrika.

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8