Det säger du bara för att vara snäll.
Jag har planerat en resrutt som ser ut såhär:
Bali - 7 nätter
Singapore - 2 nätter
Malaysiaas östkust med tillhörande öar - 7 nätter
Kuala Lumpur - 2 nätter
Malaysiska Borneo (kust och inland) - 10-12 nätter
Brunei (för att sätta det på kartan) - 2 nätter
Hong Kong - 4 nätter
Detta var cirka, det kan variera en del men jag tror jag kommer ha 35-36 nätter i Asien total.
Inga datum bestämda riktigt än, det kommer om några veckor antaligen, i alla fall dit och hem-resedatum. Men jag har ett ungefärligt antal dagar jag kommer vara på varje plats.
På Bali vet jag inte riktigt än vad jag ska göra, har inte läst så mycket om Bali än men det verkar finnas en hel del att göra där.
Malaysias östkust hade jag tänk besöka öarna mestadels. Lite shopping i KL/Singapore antagligen och kolla på städerna mestadels.
Borneo ska jag jungeltrekka och besöka orangutangerna, bada och snorkla och sånt. Håller på att kolla upp vad jag ska göra där.
Hong Kong blir kolla på stan och omgivningarna, festa (har en bekant där), shoppa lite etc..
Det var i korta drag vad jag har plannerat, men jag kan alltid ändra mig. Jag försökte göra min resrutt på ett sådant sätt att jag slipper åka kors och tvärs. Nedan ser du hur jag tänkt mig.
Om du vill ha utförligare svar om mina intressen så får du fråga lite mer specifikt.