ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-06-15, 23:31

JooJo88

Nykomling
JooJo88 är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2010

Rykte: 0

Standard Europresa under Juli månad
Hej! Jag har tagit ledigt hela Juli mån för att göra en resa i Europa. Från början var det tänkt att jag skulle resa med två tjejer, men olika omständigheter har gjort att dom kanske inte kan följa med. I alla fall inte under så lång tid som det från början var tänkt. Jag utgår från att jag kommer resa åtminstonde tre veckor. Söker därför någon - eller några trevliga personer att resa tillsammans med. Högst upp på min prioriteringslista just nu ligger Holland, Belgien, Italien och Grekland. Men är öppen för alla förslag jag får! Är första gången jag gör en sådan här typ av resa, så försöker att höra runt lite och bestämmer sedan eftersom. Förmodligen kommer jag mestadels resa med tåg. Det där InteRail-kortet verkar inte dumt!
Hör gärna av dig om du är intresserad av att hänga på. Behöver inte vara konstant hela tiden. Utan bara det som passar dig!
Svara med citat

Gammal 2010-06-18, 15:45

stiffler

Nykomling
stiffler är inte uppkopplad

Standard
Hej! Du kan inte tänka dig en veckas charter för sol/bad och lite party istället?
Svara med citat

Gammal 2010-06-23, 09:26

xenix

Nykomling
xenix är inte uppkopplad

Standard Resa
Hej! Vad kul, satt just och tittade på Interrailresor. Jag är väldigt intresserad av att resa lite i sommar, planerar inte att vara ute så länge, men om du kan tänka dig att lägga delar av resan till Italien/Schweiz/Frankrike så vore det jättetrevligt med sällskap!

Amanda
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8