ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-04-08, 18:43

Juwls

Exclamation Skottland/Södra England höst 2010?
Hej!
Jag är en tjej på 19 år som funderar rejält på att åka till Skottland eller södra England nu i höst. Jag skulle tycka det vore jättekul att ha någon att åka dit med och lära känna.
Jag har ännu inte hittat något specifikt jobb där så om någon vet vart man kan hitta bra jobb så hör gärna av er om den saken också!

Funderar på att vara där ca 4 månader!

Hoppas på svar/ Julia
Svara med citat

Gammal 2010-04-19, 12:40

MiriamFollin

Nykomling
MiriamFollin är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2010

Rykte: 0

Standard
Tips:

gumtree.com - jobbannonser, folk som hyr ut rum osv.

På jobcentreplus.gov.uk finns länkar till jobbanonser, info om hur man skriver CV och lite allt möjligt som kan vara bra och ha!

Själv ska jag till Glasgow nu i maj
Svara med citat

Gammal 2010-04-28, 22:57

Smilan

Standard England/Skottland
Hejsan!!!!
Jag är en tjej på 20 år som också har velat åka dit väldigt länge,men tyvärr har inte mina kompisar tyckt om den idén.. Så jag väntar egentligen bara på någon som vill följa med!!! Skulle vara kul att komma iväg till hösten :
Svara med citat

Gammal 2010-04-29, 20:26

Blomma

Standard
Även jag är en tjej på 20 år som är intresserad av att resa till England och jobba.. eller att gå någon utbildning.. Men jag är definitivt intresserad av att komma iväg till England hursom.
Svara med citat

Gammal 2010-05-11, 12:05

Vaniiljsocker

Nykomling
Vaniiljsocker är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010

Rykte: 0

Standard En tripp till England
Hej! Jag är en 21-årig tjej som också är sugen på att åka till England i höst! Tänkte hitta något jobb och någonstans att bo och det vore kul att ha någon att åka med! Har ni lust att hänga på?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8