ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-03-16, 17:41

Martinaaaa

Nykomling
Martinaaaa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Rykte: 0

Smile Jobba på segelbåtar i Kroatien/Grekland 6-12 månader?
Hej! Läs den här annonsen och säg vad du tycker:

Platsbanken - Visa platsannons

Jag kanske är en fegis som inte vågar åka själv men eftersom att det är så pass lång tid så skulle jag verkligen vilja söka med någon och lära känna en person innan man åker så att det känns något tryggare. Tänkte ju söka tjänsten som värdinna i såntfall. Annars vill jag över lag åka någonstans och jobba. Helst hitta något jobb tillsammans med någon eller i samma område eftersom att jag inte har råd att bara chansa just nu. Vill helst åka om ca 2-3 månader. Helst något varmt ställe. Hör av dig om intresse finns +
Svara med citat

Gammal 2010-03-18, 18:05

Gäst

Standard Hej =)
Jag har sökt de jobbet, men fick som svar att man lära gå en charter school under 10 dagar eller va de va i grekland för att kunna jobba hos dom.. så man skulle anmäla sig på nån blankett som dom hade bifogat, men jag kunde inte öppna den :P iaf, jag förmodar att de säker är nå tjaffs att man lär betala pengar för att gå den där utbildningen eller nå, fast ja vet ju inte. Men sök iaf! och kolla om du kan öppna filen om dom svarar till dig =) och meddela om de verkar bra =) Jag är också lite feg av mig och skulle tycka de vore kul att åka med någon! Jag är annars helt inne på att åka utomlands och jobba nu så snart som möjligt, men de är ju så svårt att hitta jobb..
Svara med citat

Gammal 2010-03-25, 09:13

Gäst

Standard Jobba på Cypern
Hej!

Du gäst som har svarat, jag har planer på att åka till Cypern och söka jobb på plats (kan åka imorgon om det är så)!
Men det är såklart roligare och mer ekonomiskt om man har någon att dela boendekostnader osv med! Har sökt lite jobb här hemifrån men har hela tiden fått råd om att det är lättare att bara köpa flygbiljett och söka jobb på plats nu i april innan säsongen drar igång!

Om du vill haka på hör av dig, t-usen@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-03-25, 12:53

Martinaaaa

Nykomling
Martinaaaa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Rykte: 0

Standard
Gäst 1: Utbildningen kostar 5190:- och sen så är det inte äns säkert att du får jobbet efter den utbildningen så jag skippade hela grejen.

Gäst 2: Jag har både bostad och fast arbete så jag kan inte dra utan vidare,
måste säga upp mig och hyra ut lägenheten det är därför jag vill hitta ett jobb innan här hemma
Svara med citat

Gammal 2010-03-25, 13:16

Gäst

Standard
Martina: okej fan va dåligt då, skippar ja de med!
Gäst: Låter intressant är inne på cypern jag med! Skriver till dig på mailen!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8