ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-03-11, 20:52

Manga83

Nykomling
Manga83 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Smile Planera Thailand/Malaysia resa i maj?
Hej,
Söker efter en spontan o rolig person runt 25år kille/tjej att resa runt med i Thailand/malaysia under maj. Har rest en hel del i Europa förut men känner att jag måste upptäcka nya mål. Som vanligt bangar polare el har har inga pengar. Har inte rest själv nån gång förut så en resepolare vore nice.
Är 26år tjej, bor i sthlm. Om man klickar ihop vore det en kul upplevelse!
Nån seriös person som kan va intresserad?
Svara med citat

Gammal 2010-03-16, 23:17

Mayanyi

Nykomling
Mayanyi är inte uppkopplad

Standard Kul :)
Tjena,
Jag vet hur det kan vara Har precis lämnat in ledighetsansökan för 2v i Maj, tänkte åka 8e (lör) o hem 23e. Är främst sugen på Malaysia och kanske lite Thailand men har inte bestämt mig än eller bokat nåt. Även haft lite tankar på Vietnam/Kambodja men känner att det nog får bli en annan gång, annars blir det för stressigt

Jag var i Thailand (koh samui, phangan..) för 2 år sen med två tjejkompisar o det var riktigt skoj! Får se vad det blir nu, men denna gång hade jag tänkt dra ner själv får jag orkar inte vänta på eller försöka få med några kompisar som har samma skäl som dina för då kommer man aldrig iväg! Men hittar man kul resesällskap kan det va skoj! Antingen mötas upp där nere under resan eller om man råkar flyga ner samtidigt. Vet du ungefär när du tänkte sticka?

Är 31 dock så är du benhård på 25...:P
Svara med citat

Gammal 2010-03-22, 13:54

Manga83

Nykomling
Manga83 är inte uppkopplad

Standard
Va kul! Har tagit ledigt exakt samma datum som du, 2v..va skumt fast jag jobbar lör så jag kommer nog åka ner på sön 9:e, o hem typ 23:e.
E oxå lite mer sugen på Malaysia faktiskt, vi får se på billigaste biljetten.
Tänkte ha lite is i magen o vänta lite me o boka, hoppas på att priserna faller lite till maj, eftersom det är lågsäsong då.
Har inga problem m åldern, har lätt för o umgås me alla åldersgrupper så länge det är vettiga personer. Vi kanske kan snacka vidare på facebook el msn?
Svara med citat

Gammal 2010-03-22, 15:06

Mayanyi

Nykomling
Mayanyi är inte uppkopplad

Standard
Haha, vilket sammanträffande! Jag skickade ett PM till dig med msn o facebook uppgifter.
Svara med citat

Gammal 2010-04-25, 16:19

Jossan747

Standard reser till malaysia 16 maj till 16 juni..
Hej!

jag är en tjej som fyller 25 i år och bor i sthlm...
Jag tänkte åka till Malaysia den 16e maj och är borta i en månad...
Söker också efter resesällskap.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8