ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-03-07, 16:40

Emelie135

Nykomling
Emelie135 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Smile Resekompis till sommaren 2010
Hej! Jag är en 22 år gammal tjej som söker en resepolare till sommaren. Har inte alls bestämt vart jag vill åka, utan kan tänka mig vart som helst. Drömmarna är väl att åka till USA, de karibiska öarna, Australien eller runt i Europa. Skulle vilja komma iväg i början av juni men jag är flexibel och kan i princip åka närsom i sommar. Vill bara komma iväg någonstans, men har ingen polare som har tid eller pengar över, så jag söker dig/er.

Hoppas vi hörs!
Svara med citat

Gammal 2010-03-07, 16:55

Beeenjamin

Nykomling
Beeenjamin är inte uppkopplad

Standard
Dina krav och din beskrivning låter bra.
Jag är intresserad.
*tar en kö-lapp*
Svara med citat

Gammal 2010-03-07, 21:52

Gäst

Standard thailand?
Hej!
är lite sugen på att åka till thailand i juni ca 4veckor, vad sägs?
är förresten en tjej på 22år...
Svara med citat

Gammal 2010-03-10, 14:38

stina87

Nykomling
stina87 är inte uppkopplad

Standard
Hej!
jag har också tänkt att dra iväg till usa, los angeles, i en månad. och det är samma här, ingen kan pga jobb och plugg.
men jag hade tänkt att åka i september, så man kan vara i sverige i sommar.
vad säger du?
Svara med citat

Gammal 2010-03-12, 18:03

Mats1

Standard
Är också rätt sugen på att åka till USA i juni i tre-fyra veckor? Har du körkort så vore de bra, hade väl främst tänkt på västkusten men är ganska öppen, jag bor också i stockholm men kan nås vi svar i denna tråd eller mail på hjalp@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-03-14, 13:48

anciuno

Nykomling
anciuno är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2009

Standard Tjena emelie!
Du verkar ha samma planer som jag själv. Har du nån tidsberänsing?
Hade planerat dra iväg så fort ekonomin tillåter och va borta till jag får hemlängtan, om man nu får de
Svara med citat

Gammal 2010-03-18, 22:52

xMillax

Nykomling
xMillax är inte uppkopplad

Standard
Hejsan!

Jag är jätte sugen på att dra och uppleva Los Angeles kanske 1-2 veckor i juli! Festa loss lite och få lite glamour i tillvaron Ingen av mina kompisar har tyvärr råd eller så. Vad sägs?
Svara med citat

Gammal 2010-03-19, 15:10

martin_

Nykomling
martin_ är inte uppkopplad
martin_s avatar

Standard
låter precis som det jag vill göra, och att festa i L.A hade inte varit fel heller (;. Hör av dig om du är intresserad.
Svara med citat

Gammal 2010-03-23, 00:27

Gäst

Standard europa i juni
hej jag är med en tjej på 22 år. Jag ska tåggluffa i europa hela juni och behöver någon att resa med. jag tänkte sova på tåg, hostels och soffor via couchsurfing.org. jag gillar att lära känna nya människor och kulturer. jag gillar att festa men är inte ute efter en suparresa. jag vill mest bara glida runt och kolla på befolkningen, äta god mat och dricka vin och uppleva det som finns att uppleva. tror du att det kan vra nått för dig?

maila isåfall mig elina_sundberg@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-03-25, 09:13

lena87

Medlem
lena87 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Standard Tågluffa
Att tågluffa i Europa har jag också funderat på. Tyskland- Österike- Italien- Frankrike- Schweiz någon av de länderna. Är 23 år gammal och kan från mitten av juni till mitten på augusti. Hade tänkt tågluffa i 1-2 veckor... men inte planerat några detaljer.
Svara med citat

Gammal 2010-03-25, 17:40

dudd4N

Nykomling
dudd4N är inte uppkopplad

Standard
Hej

Jag är en kille på 21 år och ska börja plugga till hösten och är inne på samma spår som dig, jag vill gärna resa lite innan skolan drar igång.

Jag står och väger mellan safari i Afrika eller en längre resa i USA.

Hör av dig om du vill spåna vidare!

robbin.johansson@hotmail.com på FB.
Svara med citat

Gammal 2010-03-25, 18:20

Qzan

Standard låter intressant
Jag är 25 år gammal, bor i stor sthlm, mina studier på KTH tar snart slut och jag tänkte ta en resa runt om i värden för att få en sista syn på livet i frihet.
Jag är mycket intresserad av att åka till USA, Brasilien, Australien och Japan,
Jag har sparat ihop en del pengar, men jag vill desutom testa på att jobba utomlands.

Jag pratar flytande Svenska, Engelska och Turkiska.
Qzaann@gmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-03-25, 22:24

fiskarn

Nykomling
fiskarn är inte uppkopplad

Standard
Är sugen på resa runt lite i europa i sommar, ca 3 veckor var vad jag hade tänkt mig. Jag hade tänkt ta mig runt genom att tågluffa, lifta om det skulle behövas. Bo där jag hittar tak över huvudet. Men inget bestämt så ja är öppen för ALLA förslag.
Jag gillar att uppleva nya saker, träffa nytt folk och göra saker spontant.

låter intressant ? hör av dig via PM eller i tråden
Svara med citat

Gammal 2010-03-27, 19:46

Gäst

Standard
hej.
det är samma för mig som för er alla andra.
är väldigt sugen på och uppleva en massa spännande saker i sommar.
så hela min semester ska få bli att ut och uppleva en massa. tågluffa skulle va spännande, en resa till thailand, är lockande. då jag är ute efter äventyr inte sola och bada som en vanlig semester utan mer att uppleva saker under hela min semester de är väl 4 eller 5 veckor. är en 20 årig tjej föresten. men ja skulle ju gärna vilja dela med mig av mina upplevelser. då ingen av mina vänner har kust eller pengar. så är det någon som har ungefär samma planer och skulle vilja hänga med på äventyr. så får ni gärna höra av er. skriv till mig på mejl johansson39@gmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-03-31, 12:40

Gäst

Standard jobba utomlands i sommar
Hej alla! Jag är ju jätte sugen på att jobba utomlands i sommar i Grekland/Cypern/Turkiet eller liknande. Jag vill dessutom åka så fort som möjligt
Är det någon som vill samma sak?! Hör av er isf! kan även skriva till denna adress: av123@passagen.se
Svara med citat

Gammal 2010-04-06, 19:19

Gäst

Standard bali och australien
Hej! jag är en tjej på 20 år som kom hem från aus i jan, då hade jag även besökt NZ och thailand!!
Nu vill jag flyga till Darwin i australien och sen se vart jag tar mig!
men innan det är det mellalanding i bali där man kan stanna några dagar eller veckor om det är så!
Intressant?!!
Svara med citat

Gammal 2010-04-08, 01:52

Gäst

Standard
Hej. Jag är en tjej på 22 år:P åker ner till Bali själv i början av juni och kommer stanna månaden ut. Vore superkul att ha någon att göra sällskap med
Svara med citat

Gammal 2010-04-10, 22:57

bazan

Nykomling
bazan är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2010

Standard resan
Citat:
Ursprungligen postat av Emelie135 Visa inlägg

Hej! Jag är en 22 år gammal tjej som söker en resepolare till sommaren. Har inte alls bestämt vart jag vill åka, utan kan tänka mig vart som helst. Drömmarna är väl att åka till USA, de karibiska öarna, Australien eller runt i Europa. Skulle vilja komma iväg i början av juni men jag är flexibel och kan i princip åka närsom i sommar. Vill bara komma iväg någonstans, men har ingen polare som har tid eller pengar över, så jag söker dig/er.

Hoppas vi hörs!
hej på dig... det är rätt plan... jag intresserar av din resa och jag vill åka med dig... du får veta mer sen. hör av dig. mvh bazan.
Svara med citat

Gammal 2010-05-09, 03:14

Sandy.B

Standard California 2 veckor
Heeej Emelie,

såg att du var sugen på att åka ut och resa och vill erbjuda dig att följa med på en liten minitrip genom California slutet av maj-mitten av juni. Jag planerar att göra San Fran-LA-San Diego-Las Vegas och en dag i Grand Canyon.

Vill sola, dricka och äta gott, dansa, njuta av livet, träffa folk, se så mycket jag hinner men ändå ta det lugnt och bara sitta på en uteservering och njuta av att vara på plats. Jag är väldigt flexibel och lätt att ha och göra med; jag äter allt, gillar allt, testar allt en gång och är social. Tycker du det låter bra? Hör av dig

Är inte Emelie sugen men någon annan är? Hör av dig du då - kille eller tjej spelar ingen roll så länge du är en kul person som vågar och vill och inte räknar varendra krona

leo.b@hotmail.com

(Jag är en tjej på 22 år)

Sandy.B
Svara med citat

Gammal 2010-05-09, 03:16

Sandy.B

Standard California 2 veckor
Citat:
Ursprungligen postat av Emelie135 Visa inlägg

Hoppas vi hörs!
Heeej Emelie,

såg att du var sugen på att åka ut och resa och vill erbjuda dig att följa med på en liten minitrip genom California slutet av maj-mitten av juni. Jag planerar att göra San Fran-LA-San Diego-Las Vegas och en dag i Grand Canyon.

Vill sola, dricka och äta gott, dansa, njuta av livet, träffa folk, se så mycket jag hinner men ändå ta det lugnt och bara sitta på en uteservering och njuta av att vara på plats. Jag är väldigt flexibel och lätt att ha och göra med; jag äter allt, gillar allt, testar allt en gång och är social. Tycker du det låter bra? Hör av dig

Är inte Emelie sugen men någon annan är? Hör av dig du då - kille eller tjej spelar ingen roll så länge du är en kul person som vågar och vill och inte räknar varendra krona

leo.b@hotmail.com

(Jag är en tjej på 22 år)

Sandy.B
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8