Citat:
Ursprungligen postat av lena87
Jo, jag håller med. Det kan bli roligare om man är fler. Vi kan ju vänta ett tag och se om det är någon mer som är intresserad.
Men jag kan också lägga till att jag INTE är någon partymänniska och att jag framför allt inte vill åka till ett annat land eller en stad för att festa där. Jag tycker om att se på de kulturella sevärdheterna och/ eller upptäcka naturen, området genom t ex att paddla kanot, vandra eller åka skidor.
Var är du ifrån? Det låter som om du kommer från Norrbotten du också. Jag har åkt turskidor sen jag var mycket liten och har åkt mycket i Kebnekaise, Abisko och Ritsem fjällen. Men jag är ingen människa som vanligtvis stressar igenom fjällvärlden. Jag tycker helt enkelt om att vara ute, omgiven av fin natur. Sedan kan det alltid hända spännande saker när man är ute i "vildmarken".
Vi kan väl hålla kontakt och se om det är någon fler som är intresserad- antingen att följa med på en fjällskidtur eller att åka utomlands till t ex en stad eller någon annan stans!
|
Hej, Ja då är det väl ungefär samma då, kan vara bra att veta så man inte vill hitta på helt olika saker. Finns inte så stor mening med att åka tillsammans då.
Jag är uppvuxen och bosatt i Västernorrland. Jag har mest varit i naturen runt omkring här . Brukar vanligtsvis inte åka så där jätte långt. Turen i Abisko är undantagen och några bilutflykter. Så jag är inte jätte hemma på turskidor.. Ingen expert så att säga

Men dina utflyktsalternativ låter intressanta iaf. Måste kolla hur det är tänkt jag ska jobba på under påsklovet också.
Ja det tycker jag vi gör. Håller du koll på den här tråden eller ska ta vi varandras mail, msn eller liknande?