Jag har mejlat med skolan och gjorde en ansökan via dem. Sen så håller jag på att fixa med csn nu. Det är lite krångligt, man måste be skolan att fylla i ett brev som bekräftar att du har en plats där och så, men på min skola så är dem jätte tillmötesgående och fixade dte åt mig, dem hade redan ansökningsbladet och allt. Boendet fixar man också via dem, så det är också klart! Man brukar vanligtvis få ett rum på lördagen elelr söndagen, men planen härifrån stockholm gick så konstigt då, så man kommer fram så sent dem dagarna. Åker istället fredag och är där vid 7 och dem sa att jag har boende från dess (:
Försäkring kan man ju också lägga till med blueberry, men min syo tipsade mig om att ringa mitt hemförsäkringsbolag och kolla upp med dem hur mycket det skulle kosta, och man tjänar faktiskt typ 300 spänn på att teckna med det egna försäkringsbolaget

MEn om du har några fler frågar är det bara att fråga!
Men när ungefär tror du att du åker? Om du ska ha csn är det kanske dags att börja fixa med sånt. Priserna på flyg höjs ju också ju tätare inpå man bokar (vanligtvis), tror jag iaf :P