ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-02-08, 22:12

moyah

Nykomling
moyah är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till moyah Skicka ett meddelande via Yahoo till moyah
Standard Resekompis till Dubai?
Jag funderar på att åka ner till Dubai i en vecka under juni månad för att hälsa på en kompis och uppleva roliga aktiviteter, samt kolla in de coola sevärdheterna som dom har. Jag fyller 18 i år, men vågar inte riktigt ge mig ut ensam, eftersom det är första gången jag reser en längre sträcka. Är det någon som känner sig intresserad av att spontant följa med mig på en liten roundtrip till Dubai, så hör gärna av er! Jag är tacksam för alla svar.
Svara med citat

Gammal 2010-02-13, 16:17

crille82

Nykomling
crille82 är inte uppkopplad

Standard Resekompis Dubai
Hej Moyah

Jag heter Kristoffer och tänkte också åka ner till Dubai i sommar. Har varit där ett par gånger tidigare, både solat o badat men också för att byta flyg )

Jobbar på vid sidan av så jag reser ganska mycket. Är en kille på 27 år och är väldigt berest. Var i Dubai ska du bo och vilket datum ska du ner?

Just nu bor jag nere utanför Lund då jag pluggar men flyttar tillbaka till stockholm sen till sommaren.

Hör av dig så pratar vi mer!

Kristoffer
Senast redigerad av crille82 den 2010-02-13 klockan 16:33.
Svara med citat

Gammal 2010-02-17, 09:08

moyah

Nykomling
moyah är inte uppkopplad

Skicka ett meddelande via MSN till moyah Skicka ett meddelande via Yahoo till moyah
Standard
Hej Kristoffer!

Tack för ditt svar. Har du MSN? Det skulle vara lättare att prata där, så kan jag berätta mer om hur jag har tänkt med resan.

Mvh Moa
Svara med citat

Gammal 2010-02-17, 18:45

crille82

Nykomling
crille82 är inte uppkopplad

Standard
Hej hej

Jag skickade ett privat meddelande till dig, kolla där o adda mig på msn.

kram så länge
Kristoffer
Svara med citat

Gammal 2010-04-18, 23:52

Gästisfestis

Standard JAG VILL
Hej, jag är en tjej som fyller nitton i år och är VÄLDIGT intresserad av att åka till dubai i sommar!!!!
Svara med citat

Gammal 2010-07-01, 11:37

Eleonora

Standard Kul!
Hej Moya, Crille och gästisfestis!
Hur går det med era planer?

Jag funderar på att åka till Dubai i augusti. Första gången i regionen, har dock besökt Syrien och Jordanien tidigare. Är en 27 årig tjej som bor i Malmö och pluggar i Lund. Hör av er!

eleonora.lorek@home.se
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8