ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-02-04, 15:41

MarkusGranlund

Nykomling
MarkusGranlund är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Rykte: 0

Standard Australien 24 februari
Hej!

Mitt namn är Markus, bor i lund och har bestämt mig för att dra ner till Australien och jobba, uppleva helt enkelt!

Jag kommer åka den 24 feb och söker nu resekamrat då jag ska åka ner själv!
Vill testa allt möjligt när jag är där nere, resa runt dyka festa osv. Väldigt öppen för förslag då inget är spikat.
Då jag aldrig har varit där nere innan så vill jag testa det mesta så jag kommer börja i sydney och senre dra vidare på andra äventyr när det lockar!
Tycker det mesta är kul så allt som det finnns att göra mellan himmel och jord vill jag testa!

Hör av er om ni söker resekamrat!
Svara med citat

Gammal 2010-03-05, 14:41

Gäst

Standard Tjena!
Jag åkte till Australien den 23 feb och har nu varit här i typ 2 veckor. Spenderade den första hos min kompis i Wollongong och festa en vecka innan alla börja skolan.

reste till min kusin i brisbane och har sett en massa här. Så jag hade planer på att fortsätta norr ut mot Cairnes när jag känner för annars drar jag till Sydney.

Så tänkte bara höra om du hade några planer på att dra upp dit för det vore kul med lite rese sällskap. Har typ planer på att ta dykarcertifikat, scooter och/eller det mesta som går att göra där. Samt att jag hört att det är en massa svensk backpackers där och såklart underbart vatten.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8