ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-12-30, 02:52

pseudok

Nykomling
pseudok är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Rykte: 0

Standard 25-årig malmö kille söker sällskap för resa snarast!
Jag har funderat lite fram och tillbaka, och jag har ett par alternativa resor jag funderat över.

Jag vill sticka relativt snart, och jag har möjlighet att dra redan från den 5:e januari.

Jag har dels funderar på ngn fest/sol-resa till kanarieöarna. Om det bara blir jag känns det mest troligt att jag drar på en sån.

Det jag också tänkt en del på är 1-2v i egypten. Jag vill gärna uppleva ett av världens bästa dykarhav, samt ta det advancerade dykarcertet. Dessutom finns det ju många fina utflykter man kan göra där.

Efter att ha sett en resa till dominikanska republiken i början av januari så blev jag lite sugen även på den. Men känns jävligt trist att dra dit själv. Och dessutom finns det inte så många platser kvar.

Någon som är sugen och har pengar? En söt tjej hade gärna fått följa med till karibien, är det en festresa så kvittar kanske kön

(Det är jag till vänster på bilden)

Hör av er!

Kan adda mig på msn också: ircolist@hotmail.com
Bifogade bilder
Filtyp: jpg _MG_1560.JPG (123.3 KB, 42 visningar)
Senast redigerad av pseudok den 2009-12-30 klockan 03:00.
Svara med citat

Gammal 2010-01-08, 13:52

Wezz

Nykomling
Wezz är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Standard
Tja har du hittat nån att åka med?

Hur låter en festvecka på gran canaria? =)

Kille 27 i götet, hör av dig om du vill!
Svara med citat

Gammal 2010-01-08, 14:54

pseudok

Nykomling

Standard
Tjena!

Ja, faktiskt! Jag sticker till egypten nu på söndag tillsammans med en tjej.

Men har jag pengarna så drar jag kanske iväg en vecka till kanarieöarna under sportlivet (v8-10). Då är där rätt bra ös. När ska du sticka?
Svara med citat

Gammal 2010-01-22, 01:10

860129

Nykomling
860129 är inte uppkopplad

Wink Egypten kanske??
Hej!
jag är en tjej på 24 år som skulle vilja åka ner till Egypten och dyka lite. Jag har redan AOW men spelar ingenroll för mig om du bara har OW. Mina spec. dyk var vrakdykning, navigation, djuphavsdykning, nattdykning, och totaljämnvikt.
Jag bor dock inte i närheten utan bor 8 mil utanför stockholm.... Men jag gillar att vara ute och resa och har varit i bl.a. Thailand, filippinerna, kroatien, turkiet m.m.
Jag vet inte om du redan har rest iväg och hur dina planer ser ut men jag ska precis upp och åka lite skidor när jag såg ditt inlägg så jag hade en tanke om att kanske åka i slutet av mars...
Jag kommer tillbaka från skidresan den 31 Januari... MEn om du redan åkt så kanske vi skulle kunna planera in en dykresa till ett senare tillfälle?

Hör gärna av dig.

MHV
Annika Johansson
annikajohansson86@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-01-22, 12:25

pseudok

Nykomling

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av 860129 Visa inlägg

Hej!
jag är en tjej på 24 år som skulle vilja åka ner till Egypten och dyka lite. Jag har redan AOW men spelar ingenroll för mig om du bara har OW. Mina spec. dyk var vrakdykning, navigation, djuphavsdykning, nattdykning, och totaljämnvikt.
Jag bor dock inte i närheten utan bor 8 mil utanför stockholm.... Men jag gillar att vara ute och resa och har varit i bl.a. Thailand, filippinerna, kroatien, turkiet m.m.
Jag vet inte om du redan har rest iväg och hur dina planer ser ut men jag ska precis upp och åka lite skidor när jag såg ditt inlägg så jag hade en tanke om att kanske åka i slutet av mars...
Jag kommer tillbaka från skidresan den 31 Januari... MEn om du redan åkt så kanske vi skulle kunna planera in en dykresa till ett senare tillfälle?

Hör gärna av dig.

MHV
Annika Johansson
annikajohansson86@hotmail.com
Hej Annika!

Kul med äventyrsmänniskor. Trevligt att du har AOW, jag tog precis mitt i egypten. Jag gjorde samma dyk som dig, fast drift istället för nattdyk. Certet avslutade jag på Thistlegorm, ett av världens kändaste vrak. Har både filmer och bilder där nere

Jag åker nog gärna igen, fast pengamässigt är det värre, då jag precis blev arbetslös. Men jag addar dig på msn iaf. Ha en trevlig skidresa!
Svara med citat

Gammal 2010-01-23, 00:47

860129

Nykomling
860129 är inte uppkopplad

Wink
Hej!
Härligt med bilder och film, dom ser jag fram mot att se om man får? ;-)
Tråkigt med arbetslöshet... Själv är man slav och måste säljas =P
Men vi kan väl höras över msn eller mail?

Mvh
Annika
Svara med citat

Gammal 2010-01-23, 00:53

pseudok

Nykomling

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av 860129 Visa inlägg

Hej!
Härligt med bilder och film, dom ser jag fram mot att se om man får? ;-)
Tråkigt med arbetslöshet... Själv är man slav och måste säljas =P
Men vi kan väl höras över msn eller mail?

Mvh
Annika
Klart du får. Lägg till mig på facebook, där finns allt.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8