ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-11-28, 00:56

Grimsy

Nykomling
Grimsy är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Rykte: 0

Standard Italien
Jag har bestämt mig för att ta en paus från Sverige och åka ner och leva ett tag i Italien efter nyår. Jag kan lite italienska och ska med den (och med kroppsspråk!) försöka snacka mig till ett jobb och sen se vad som händer! Någon annan som går i samma tankar som jag, dvs. sticka ner till Italien ett tag? Jag är kille och 25.
Senast redigerad av Grimsy den 2009-11-28 klockan 01:00.
Svara med citat

Gammal 2009-12-15, 23:08

SCS83

Nykomling
SCS83 är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Standard hej
vart i italien hade du tänkt dig? är oxå sugen på att åka utomlands och jobba, har tidigare boot i florens när jag pluggade, men nu vill jag jobba istället.
jag är oxå 25 och pratar italienska.
Svara med citat

Gammal 2009-12-17, 12:58

snuttan86

Medlem
snuttan86 är inte uppkopplad

Standard jobb
skulle gärna haka på men har noll kunskaper i italienska. Så om ni behöver någon att åka med så hänger jag på. Fast vill helst åka under vintern om det är möjligt och jag är öppen för alla jobbförslag =)
Svara med citat

Gammal 2009-12-17, 23:05

Grimsy

Nykomling
Grimsy är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Standard
Snuttan: Isf har du ju två tolkar i början innan du börjar komma in i snacket!
SCS: Har inga direkta krav på ställe men har iaf tänkt mig söder om Florens och till en inte allt för stor stad, gärna mindre samhälle/by. Har dålig koll på hur goda möjligheterna är att hitta och få ett jobb om man åker ner på chans. vad tror du?

Ni kan ju slänga ett mail till och berätta lite mer om era tankar och planer. jocke_woff@hotmail.com är adressen.

Mvh
Svara med citat

Gammal 2009-12-18, 12:40

Gäst

Standard
Snuttan

jag hade tänkt mig antingen italien eller spanien, och åka under vintern eller ja, början av nästa år iaf. vad har du för planer mer exakt?
Svara med citat

Gammal 2009-12-18, 12:41

SCS83

Nykomling
SCS83 är inte uppkopplad

Standard
Snuttan

jag hade tänkt mig antingen italien eller spanien, och åka under vintern eller ja, början av nästa år iaf. vad har du för planer mer exakt?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8