ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-11-09, 13:40

Gäst

Cool Australien feb 2010, reskompis sökes
Tjena jag heter Arvid. Söker en reskompis eftersom min vänner är fast med jobb och flickvänner. Ser mig själv som en lätt person att snacka med och jag är trevlig och ganska rolig till och från haha. Tänkte väl försöka ha väldigt roligt och slippa några långdragna månader i Sverige. Blir nog borta i runt 3 månader och tänkte sätta budgeten på runt 30 000. har inte riktigt några idéer än men vill ju surfa och resa runt mycke. skulle va kul att ha nån men lite roliga planer med sig som man kan glida med på. hör av er om ni tycker de verkar vettigt så kan vi snacka mer på msn lr liknande innan. Hare bra!
Svara med citat

Gammal 2009-11-10, 16:32

gäst

Standard
Tja Arvid,
Har ungefär samma planer som dig, också riktigt sugen på att slippa Sverige några månader i vinter. Funderar på att glida över till Nya Zeeland ett tag också när man ändå är där nere.

vad har du för msn?

Daniel
Svara med citat

Gammal 2009-11-10, 16:36

Gäst

Standard gud vad kul=)
heej hej gud vad kul det låter!! planerar på att själv åka i januari eller februari och hälsa på lite släkt och så...men själva målet med resan är att upptäcka australien och festa ha kul, har ungefär samma planer som dig,....hur går dina planer än så länge? här är min mail hör gärna av dig !! honey_nr1@hotmail.com // kristina=)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8